@watisgezond: ja ik gebruik al heel lang magnesium olie van zechsal en ook magensiumcitraat capsules maar nog steeds veel spierpijn( de fibro). Die olie spray ik alleen op de onderkant van mijn voeten, elders op mijn lichaam sprayen is vragen om een hoop jeuk. Dat is echt een nadeel van die magnesium olie, ik heb een hele gevoelige huid.
Die voetenbadjes doe ik ongeveer 2 a 3 keer per week.
En nee ik ga ook absoluut niet meer naar therapeuten voor mijn wervels of bekken. Ik ben daar ook klaar mee. Ik dacht misschien voor mijn zoontje maar ook daarbij heb ik twijfels. Mijn zoontje is gewoon een kopie van mij qua gezondheid alleen nog in minder extreme variant. Hij heeft gewoon een hoop ellende overgenomen van mij zoals die darm, infecties,'virussen' en zwak immuunsysteem.
Die voetenbadjes doe ik ongeveer 2 a 3 keer per week.
En nee ik ga ook absoluut niet meer naar therapeuten voor mijn wervels of bekken. Ik ben daar ook klaar mee. Ik dacht misschien voor mijn zoontje maar ook daarbij heb ik twijfels. Mijn zoontje is gewoon een kopie van mij qua gezondheid alleen nog in minder extreme variant. Hij heeft gewoon een hoop ellende overgenomen van mij zoals die darm, infecties,'virussen' en zwak immuunsysteem.