Als je te zwak was bij geboorte dan mocht je dood gaan. nu houden wij erg zieke en zwakke kinderen kost wat kost in leven. Onze zoon is bijv zijn hele leven gevoed met sondevoeding. En daarnaast heeft hij veel ellende moeten doorstaan met prikken, narcose, punktie, en medicijnen.
Hij voelde zich het beste zolang hij geen eten kreeg, zogauw de voeding doorliep werd hij grauw/klam zeet/misselijk en veel spugen.
let wel, hij was een geweldig leuk kind om te hebben en te verzorgen.
Ik had hem voor geen goud willen missen, maar dan heb ik het over mijzelf, maar kijkend naar mijn kind wist ik: dit mogen wij hem niet aandoen. En toch moeten wij het toe laten.
Maar ik heb vaak huilend naast hem gezeten als ik hem eten moest geven.
En het is niet normaal als je kind zo moet lijden.
Ik denk dat het ingrijpen tegenwoordig veel te ver gaat. Zowel bij kinderen als bij volwassenen.
Hij voelde zich het beste zolang hij geen eten kreeg, zogauw de voeding doorliep werd hij grauw/klam zeet/misselijk en veel spugen.
let wel, hij was een geweldig leuk kind om te hebben en te verzorgen.
Ik had hem voor geen goud willen missen, maar dan heb ik het over mijzelf, maar kijkend naar mijn kind wist ik: dit mogen wij hem niet aandoen. En toch moeten wij het toe laten.
Maar ik heb vaak huilend naast hem gezeten als ik hem eten moest geven.
En het is niet normaal als je kind zo moet lijden.
Ik denk dat het ingrijpen tegenwoordig veel te ver gaat. Zowel bij kinderen als bij volwassenen.