Ik stuitte op dit artikel. Dit is ofwel een vieze reclame voor orgaandonatie.
Of deze vrouw vlucht voor de werkelijkheid. Ze is wel erg veel bezig met donaties etc. Ik weet niet zeker of dit een stinkend zaakje is. Maar de nadruk op orgaan donatie vind ik verdacht. In Engeland gaat de wet voor orgaan donatie toch ook veranderen? Word toch net zoals in Nederland?
Een tragische kerst. Op een andere manier kan je de ‘feestdagen’ die de Britse YouTube-persoonlijkheden Brittani Boren Leach (29) en haar man Jeff (35) moesten doorstaan niet beschrijven. Via sociale media deelden de gezinsvloggers het hartverscheurende nieuws dat hun drie maanden oude zoontje Crew op 25 december totaal onverwacht is overleden. De baby deed een dutje, toen hij plotseling moet zijn gestopt met ademhalen.
‘Het is te veel’
Hun zoontje overleed een dag later in het ziekenhuis. ,,Jeff en ik zijn om de beurt sterk voor elkaar, en ook onze kinderen zijn zo krachtig. We nemen de dingen zoals ze komen, minuut na minuut, uur na uur. Hoewel het allemaal voelt als een oneindige waas. De enorme hoeveelheid steun die we kregen is overweldigend en we voelen echt alle liefde en gebeden die deze kant op worden gestuurd”, schreef Brittani.
Ze liet ook weten dat de organen van Crew zullen worden gedoneerd om andere levens te kunnen redden.
Het gezinnetje moet nu compleet gebroken het nieuwe jaar in. ,,Het is allemaal te veel. Alles. Ik weet dat God hier een plan voor heeft, maar ik ben nu echt heel boos op hem. Ik huil achter de badkamerdeur terwijl Jeff me vasthoudt, want in de kamer naast ons zit iedereen te lachen en door te gaan met hun leven, en dat maakt me zo boos.
Terwijl hier testen worden uitgevoerd om te zien hoe zijn organen functioneren voordat ze weggenomen worden.”
En dan haar insta berichten eronder. Vragen om donaties etc. En dan dit misselijke plaatje.
En de verdere nieuwsberichten in het engels voor mij moeilijk te volgen.
https://twitter.com/search?q=brittaniborenleach&src=typeahead_click