Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Boston hospital REMOVES dying father-of-two, 31, from top of heart transplant list because he's not vaccinated: His father says 'my son has gone to the edge of death to stick to his guns'
denk dat het grootste probleem nu is of het een vaccin vrije donor is. Maar het belangrijkste is gezond blijven dan heb je nooit een orgaan nodigIk vraag me iets af over orgaandonatie.
Iemand die op een nieuw orgaan wacht krijgt het bericht dat er een "donor" is gevonden.
Dat is dan zogenaamd iemand die is overleden of "hersendood" is en in het donorregister heeft aangegeven "na overlijden" organen te willen afstaan.
Hoe vaak gebeurt het dat een donororgaan afkomstig is van iemand die in het donorregister "ja" heeft aangekruist en hoe vaak gebeurt het dat er een orgaan wordt gebruikt van een slachtoffer van mensenhandel. Dat laatste zal denk ik ook wel voorkomen. Waarom worden er anders organen verhandeld? Natuurlijk omdat het geld oplevert, maar degene die er geld voor heeft betaald doet er vervolgens ook weer wat mee.
Je moet nog wel leven wanneer je doneert.Er zijn veel oudere mensen overleden tijdens pandemie. Vraag me af hoe oud mag je zijn om nog als donor in aanmerking te komen. Misschien een hart niet maar een lever wel.