Orgaandonatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruud
  • Startdatum Startdatum
Hahahahahaha. Och arme! Roept al jaren alleen in de woestijn en het enige dat je maar hoefde te doen was te luisteren naar alle regeringen enzo die het zo goed met ons voorhebben!

Ondertussen blijf ik jagen op een schim. Boerin gaat vragen of de slager de bijnieren voor mij eruit wil halen! Ik zal bewijzen dat ze echt bestaan en aangezien Mike zo gek is op orgaanvlees kan ik hem vast wel een portie aanbieden zonder dat ik hoef te delen :D

Quote:
[...] using functional magnetic resonance imaging (fMRI), Dr. Haggai Sharon and Dr. Yotam Pasternak of Tel Aviv University'sFunctional Brain Center and Sackler Faculty of Medicine and the Tel Aviv Sourasky Medical Center have shown that the brains of patients in a vegetative state emotionally react to photographs of people they know personally as though they recognize them.

http://www.sott.net/article/270344-Do-patients-in-a-vegetative-state-recognize-loved-ones

Afgelopen zondag was er bij Ivo Niehe een neurochirurg die een bijna dood ervaring heeft gehad. Hij zei heel duidelijk dat hij toen hersendood was. Ik hoop dat meer mensen dat gehoord hebben.

Ik heb zijn boek onlangs gelezen, ik vond het erg prettig om dit nu allemaal eens uit de mond van een wetenschapper te horen.

Naief:kun je daar wat meer over vertellen? ik heb wel het boek van Pim van Lommel {zo heet ie geloof ik?} gelezen over BDE's...ben er in geintereseerd.

Quote:
THERE IS NO SUCH THING AS "BRAIN DEATH"

IN ACTUALITY, IT IS THE EXCRUCIATING VITAL ORGAN REMOVAL

PROCEDURE WHICH CAUSES TRUE DEATH OF THE DONOR.

“BRAIN DEATH” - The new “Pretend Death” is not True Death

Paul A. Byrne, M.D.

dinsdag 25 februari 2014 20.00-22.00 uur

Bij DeLezing, Stormvogelweg 1, 2106 DA Heemstede www.delezing.nl

dr. Paul Byrne, neonatoloog - Orgaandonatie - medische moord...

www.truthaboutorgandonation.com

moderator: Désirée Röver

Info en aanmelden: Robbins/Byrne 2014

Ik stuitte op dit bericht waarin een man verzoekt om een nierdonor.

Het opvallende vind ik dat hij schrijft:
Quote:
Hierna kwam alles bij mij binnen trillend met een biertje nog in mijn hand barstte ik in huilen uit.

Ook als je geen orgaandonor bent loop je het risico om incompleet je kist in te gaan. 8O http://zembla.incontxt.nl/seizoenen/2014/afleveringen/08-05-2014

Je moet ook overal op letten.

Afschuwelijk en heel vreemd dat dit niet bij de wet is geregeld. Van Schippers verwacht ik niets, maar dat er geen partij in de Tweede Kamer is die met een initiatiefwetsvoorstel komt??

De families hebben goede acties genomen. Zelf zou ik ook aangifte doen bij de politie. Dit lijkt mij onder diefstal te vallen.

Wat ik echt niet begrijp is waarom ze je hersenen nodig hebben als je in een ongeluk sterft?? wat denken ze daar te vinden? Die jongen was als bijrijder gestorven in een ongeluk, waarom in godsnaam is het dan nodig die hersenen achter te houden en die ouders zo een een nog groter trauma te bezorgen? waarom?

En die kunst rond dat ziekenhuis, een hart, want dat doen ze graag in het ziekenhuis, elk onderdeeltje apart bekijken. En die grote groene blok met die pop er in, lijkt mij verdacht veel op een doodskist, tof joh om dat voor een ziekenhuis te zetten!

En die minister Schippers die dan gewoon onbereikbaar is voor commentaar. Je zou toch denken dat we ze met zijn allen betalen om commentaar te geven op zulke zaken. Maar blijkbaar zijn er belangrijker zaken dan ons aller belang.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan