Orgaandonatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruud
  • Startdatum Startdatum

Quote:
Dr. Paul Byrne & Bernice Jones : The Organ Donation Deception 3-15-2012 ResistNWOrder's channel

Published on Mar 16, 2012

Dr. Paul Byrne and Bernice Jones talk about organ donation and brain death. Bernice told the story of her son, Brandon, who died as a result of the hospital extracting his organs when the doctor and the other professionals could have easily saved his life. Interview on RBN Radio 3-15-2012

"Brain Death" as Criteria for Organ Donation is a "Deception"

(article) http://www.lifeguardianfoundation.org/

MIKE:

Welke boeken raad jij aan op het gebied van verdieping in spiritualiteit?

Quote:
De gedachte dat de mens tot de dieren behoort maakt ons lager dan we werkelijk zijn. Als ik 1 collectieve ziekmakende gedachte voor alle mensen op deze planeet constateer, dan is het wel dat veel te veel mensen het gevoel hebben dat ze niets waard zijn, dat ze hier net zo goed niet hoeven te zijn, dat ze niet speciaal zijn en geen speciaal doel of bijzondere missie op aarde hebben en in het geheel. De volslagen krankzinnige darwinistische 'wetenschap' heeft hier flink aan bijgedragen. Alles is toeval, het draait om strijd en conflict, eigenbelang, roofzuchtigheid en zelfzuchtigheid, het universum is niets meer dan dode materie, wij zijn een soort biologische machines, enz. We zijn ontzield, ontheemd en ontworteld geraakt en we voelen ons machteloos, krachteloos, doelloos, reddeloos en radeloos.

Mooi stuk! Ik heb laatst het boek 'Jij bestaat niet' gelezen van Roeland de Looff. Dit begon heel interessant over de ontrafeling van alle illusies waar we in leven.

De centrale stelling van dit boek is dat alleen eenheid werkelijk is. Er is geen persoonlijke ziel en er vindt geen persoonlijke reïncarnatie plaats.

Het gevoel van een individueel, ik dat zelfstandig iets doet is en uit vrije wil keuzes maakt is een illusie. Alleen eenheid doet iets. Jij als zelfstandig handelende entiteit bestaat niet.

Er is geen jij die een relatie zou kunnen hebben of verbinding zou kunnen zoeken met eenheid (immers dat zouden er twee zijn). Er is alleen eenheid.

Dit weten is het einde van de spirituele zoektocht. Je ziet in dat je niet anders kunt zijn dan eenheid, dat je nooit iets anders bent geweest dan eenheid. Dat betekent dat je er niet naar hoeft te zoeken of iets zou moeten doen om er verbinding mee te krijgen.

Ik neem aan dat jij hier verwijst naar het "volslagen krankzinnige darwinistische 'wetenschap'"? Alles is eenheid, dit staat vast. Echter wordt hier ook voorbij gegaan aan 1 van de universele wetten (de wet van de aantrekkingskracht) welke dus volgens de schrijver complete onzin is. Alles gebeurd zoals het moet gebeuren zonder enige vorm van eigen inbreng.

Wat zijn jou gedachten hierover en welke boeken raad je zeker aan om te lezen op dit gebied?

Er is btw nu weer een hele campagne opgezet om orgaandonatie weer in een positief daglicht te zetten. Jammer dat er niet de hele waarheid verteld wordt aan de mensen.

Op het moment dat iemand hersendood is en hij of zij heeft zich als orgaandonor beschikbaar gesteld, dan hebben fammilie dus geen enkele invloed meer? Dan snijden de doktoren het lichaam van je naabestaande dus open en halen levend en wel, zonder verdoving, het hart eruit. Ik kan hier met mijn verstand niet bij.

Quote:
Lees het pas uitgekomen boek van Ger Lodewick hierover!

Klinkt interessant, mooie visie staat er ook op zijn website:

“My message to anyone dealing with physical illness is: Love yourself unconditionally! Regardless of what illness you have, or treatments you choose, whether natural, holistic, or conventional, the most important thing is to choose to treat your condition from love, rather than fear! Always see yourself as whole and well, and watch your emotions, and always make choices based on your love for your life and health, rather than to react from fear! Choose actions that lovingly move you towards wholeness and health, rather than actions taken out of fear to move you away from illness.”

Heb je nog meer tips over interessante boeken? Ga er weer een aantal bestellen. Over voeding heb ik er genoeg gelezen, ben op zoek naar wat meer spirituele boeken maar wel met beide benen op de grond. Klinkt dat logisch?

Quote:
'Nee' = 'Ja' Iedereen die het boek: Wat je over orgaandonatie zou moeten weten heeft gelezen, wil zich laten registreren als een ‘Nee’. Echter, dat lukt niet online anno 2014. Als je naar de JaofNee site gaat en op ‘Nee’ klikt, krijg je een keuze of je je wil registreren per DigiD of post. We kiezen per post. Daar houdt ons verstand op! Het volgende scherm vraagt: Wil je dat je nabestaanden later beslissen? ‘Ja’ of ‘Nee’. Maar ik had toch al ‘Nee’ aangeklikt 2 schermen terug? Toch nog even proberen om mijn ‘Nee’ in een ‘Ja’ om te turnen, alleen nu staan mijn nabestaanden straks voor een zware beslissing.

17 oktober 2014 Nieuwsbrief succesboeken

LET OP: Via de website JA of NEE wordt je doorgestuurd naar een volgend scherm om in te loggen met je DIGI-D

Echter staat je keuze dan weer standaard op JA. Let dus goed op bij het invullen van je keuze.

Nee, ik niet. Je organen bevatten een UNIEKE frequentie, die uitsluitend jou toebehoort. Die hele orgaanbusiness is satanisch, maar verpakt als 'menslievend'.

Mike

Ik zou ook nooit een orgaan willen afstaan, ook al kan ik er iemand mee redden. Ik vind het niet fijn dat een stukje van mij in iemand anders voortleeft.

En de hele orgaandonor campagne hype word ik ook moe van. We menen maar allemaal het eeuwige leven te moeten hebben en dankzij donoren kunnen we iemand redden. We gaan allemaal een keer dood, de een jong, de ander oud. Het zij zo.

hoi Mike, nog even over het woord menslievend van jou tussen aanhalingstekens.

Het valt me op dat de frequenties (je had het ook over frequenties) waaraan men in spotjes van de rijksoverheid voor donoren steeds meer appeleert liggen een stuk lager dan die van menslievendheid. De spotjes appeleren aan bijv. iets van de frequentie van "mee willen tellen".

"Als je geen donor bent, dan voldoe je niet aan je burgerplicht."

Of de frequenties van de spotjes zijn inmiddels zelfs ronduit satanisch om te beginnen, erg lage frequenties (zie geluidsfragment van twee berichten terug van mij op deze pagina).

1 van de uitzonderingscategorieen van de mensen die geen buteyko-ademhalingstherapie kunnen doen, is die van de mensen met een donororgaan: dit omdat hoe gezonder een lichaam wordt, hoe groter de afweerreactie tegen een donororgaan wordt.

Dit moet toch ook te denken geven!

Dat gezonde lichamen geen donororganen verdragen.

Ik heb een vraag:

in Zwitserland? en nog wat meer landen kennen ze geen "hersendood".

Is hier dan wel orgaandonatie mogelijk?

Quote:
Gebrek aan orgaandonoren

Per jaar sterven in Zwitserland ongeveer 50 mensen omdat ze te lang op een orgaan moeten wachten. Deze situatie wordt steeds schrijnender omdat het aantal donoren vermindert met als gevolg dat de lijst van patiënten wachtend op een orgaan steeds langer wordt. Zwitserland bevindt zich betreffende deze materie, in Europa in de gevarenzone. 12 donoren per 1000 inwoners; Spanje heeft er 3x zoveel. Dit lage aantal donoren wordt veroorzaakt dor een gebrek aan medewerking van de verschillende ziekenhuizen en aan de afwezigheid van politieke ondersteuning.

Per 1 januari 2007 treedt er een nieuwe wet in werking betreffende de transplantaties. Het ziet er naar uit dat deze wet alles nog ingewikkelder gaat maken door extreem complexe criteria. De verschillende centra van orgaantransplantaties zijn zeer verontrust.

Er is sprake van een grote tegenstelling: in Zwitserland zegt 60 % van de bevolking voor orgaantransplantatie te zijn, maar slechts 16% van de inwoners is in het bezit van een kaart die vermeldt dat iemand donor is. Het is waar dat het nemen van zo'n kaart je verplicht over je eigen dood na te denken en er over te spreken met diegenen om je heen. Niet altijd even gemakkelijk. Aan de andere kant heeft 90 % van de personen die een nieuw orgaan krijgen een betere kwaliteit van het leven. 15 jaar geleden bevond Spanje zich in een soortgelijke situatie. Nu is dit land marktleider dankzij nefroloog Rafael Matesanz. In samenwerking met het Ministerie van Volksgezondheid heeft hij het ONT opgericht: het nationale organisme van transplantatie. In elk ziekenhuis heeft hij een co?rdinerend arts aangesteld die de gevers van organen identificeert. Deze artsen hebben een speciale opleiding genoten, waarin ze hebben geleerd de familie na het overlijden uitleg te geven over hoe de pati?nt is overleden. Daarna kunnen de nabestaanden wel of geen autorisatie geven voor het verwijderen van organen. Deze manier van correcte uitleg heeft ertoe geleid dat in 10 jaar het aantal gevers van organen 3x zo groot is geworden.

Orgaandonatie of orgaandiefstal:

Quote:
nrc.next: 'Raar! De slavernij is afgeschaft, maar onze organen mag je opeisen'

Quote:
Registratie De liberale partij D66 maakt een wet die van orgaandonatie een automatisme maakt. Sebastien Valkenberg vindt dit strijdig met het recht op zelfbeschikking. Hij ergerde zich aan de manier waarop in de Donorweek reclame werd gemaakt voor orgaandonatie.

Sebastien Valkenberg

Zorgelijk. Een ruime meerderheid van de Nederlanders (61 procent) is voor automatische donorregistratie, aldus een onderzoek door EenVandaag.

Quote:
Deze artsen hebben een speciale opleiding genoten, waarin ze hebben geleerd de familie na het overlijden uitleg te geven over hoe de pati?nt is overleden. Daarna kunnen de nabestaanden wel of geen autorisatie geven voor het verwijderen van organen.

Dit is dus flauwekul, want de patient is nog niet overleden want anders heeft het niet eens zin meer om organen te verwijderen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan