G
Guest
Guest
Ik begin ook steeds meer overtuigd te raken van een schildklier probleem. Ben hier al wat langer mee bezig. Ik ga toch van de week bloed laten prikken. 1 omdat ik sinds 2 maanden ineens om de 2 weken ongesteld ben. En 2 omdat ik merk dat ik sindsdien steeds moeier ben. Begin ging het nog wel maar de laatste dagen merk ik het wel. Mijn menstruaties zijn ook erg heftig. Ik durf een eventuele bloedarmoede door ijzer tekort niet uit te sluiten vanwege vermoeidheid. Komt er niks uit die bloedtest voor schildklier dan ga ik toch dierlijk schildklier hormoon slikken. Ook begin ik de indruk te krijgen dat ik sterk tekort heb aan zout. Ik neem behoorlijk wat sole op een dag en daarnaast eet ik veel vis. Ik merk dat ik met vis eten een klein beetje op knap. Ik vind het ook maar vreemd dat mijn bloeddruk steeds aan de lage kant is. Dacht eerst van nou oké, lage bloeddruk is gezonder dan hoge bloeddruk zeggen ze. Maar in combi met dat vele bloedverlies en vermoeidheid weet ik het allemaal zo net nog niet. Heb nog 2 bliedformulieren liggen waar ik niks mee had gedaan. Ga dus maandag laten prikken.