Oxy powder

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeli
  • Startdatum Startdatum
Donya, je zit inderdaad potdicht, heb je weleens en klysma gedaan? Dat lijkt me in dit geval een goede tip. Om de doorstroom te bevorderen zou ik beginnen met lezen over maagzuur en lever en gal reinigingen op dit forum. Omdat de zoekfunctie niet deugt gebruik je beter in google weston price.nl + zoekterm. Op de site van Poekie staat ook veel informatie bij elkaar

Aan de voeding is ook ruimte voor verbetering, je leeft op koolhydraten en als ik naar je lijstje kijk veel te weinig vet. Ook daarover vind je meer op de site van Poekie/Lia.

Ik heb paar jaren terug wel een klysmas gedaan.. en is inderdaad een goed idee. Ik had ze toen alleen mee gekregen van de huisarts.

Wat betreft lever en gal reiniging.... Staat op me lijstje, maar ik moet(!) eerst weer een stoelgang hebben...

Ik weet dat ik te veel op rijst leef. Alleen vind ik het heel lastig om iets anders te eten. Er zijn maar weinig dingen die ik kan hebben.. alhoewel de laatste paar weken bijna alles drama word. Eerste symptoom is binnen kwartier op geblazen maag. Tja en ontlasting stapelde zich alleen maar op.

Wat zou ik anders kunnen eten? Heeft iemand een idee?

Een goede stap voor wapf als je je darmen (lekke darmen) eerst moet helen. Ik zou zeggen, gebruik google en vindt je antwoorden.

Gerrit heeft in ieder geval een mooie site, http://www.gapsdieet.nl en op het forum is er ook al veel over geschreven.

Quote:
Ik weet dat ik te veel op rijst leef. Alleen vind ik het heel lastig om iets anders te eten. Er zijn maar weinig dingen die ik kan hebben

Al die vezels, suikers en koolhydraten zijn het probleem Donya.

Probeer eens alleen vlees, vis eieren en groenten te eten.

En dan niet teveel groenten.

Neem daarbij heel veel bottenbouillon's en rauwe kefir.

Zorg dat je veel vet neemt in de vorm van boter en andere dierlijke vetten of kokosvet.

De verhouding moet zijn, veel vetten minder eiwitten en nog minder koolhydraten.

In het begin zal je dan nog obstipatie hebben maar dat kan je verhelpen door vitamine C of magnesium te nemen.

Als je een eigen voorsteltopic maakt, dan is het makkelijker om dit soort vragen beantwoord te krijgen. De basis van dit forum is namelijk voeding en we kijken daar eerst naar voordat er uberhaupt over supplementen gepraat wordt, laat staan advies wordt gegeven. Gezien je vraagstelling raadt ik je echter eerst aan om je goed in te lezen op www.voedingisgezondheid.nl en https://www.fatsforum.nl/topic/gebruiksaanwijzing-voor-nieuwe-leden en https://www.fatsforum.nl/forum/alleen-lezen-forum

Want ik kan nu wel zeggen dat je de groente helemaal kan laten staan, maar dat valt waarschijnlijk zo rauw op je dak dat je er niets mee kan. Succes met inlezen! En als het je bevalt, succes met het voorsteltopic!

Quote:
Ook geen fruit? Wat kan ik over dag dan eten? En hoe zou quinoa vallen?

Nee, even geen fruit en overdag eet je waar je zin in hebt als het maar uit de bovengenoemde voedingsmiddelen bestaat :P

Probeer eens om een lekkere stoofpot te maken, daar kan je lekker veel vet in doen plus bouillon. Daarbij kan je het de volgende dag(en) makkelijk even opwarmen.

Rauwe melk of kefir is ook een makkelijke bron van goede vetten en eiwitten.

Ik ben inmiddels al een beetje meer informatie rijker. Ik heb veel dingen al gelezen. En vooral de manier hoe en wat je mag eten trekt me aan wat Mike op zijn site zegt.

Jaren terug.... Was dit namelijk mijn manier van eten... Ik at wanneer ik zin had... Ik had nooit honger.. geen last van opgeblazen gevoel... Ik at voornamelijk alleen s avonds. Veel vlees. Klein beetje groente. En dat was het. Als ik overdag effe honger had dan propte ik er een banaan in... Maar meer ook niet...

En deze gewoonte (wat mij gewoon goed beviel... ) vonden andere slecht. Vooral mijn partner die min of meer zei dat ik moest gaan ontbijten..

Vreselijk vond ik het. Na al die maanden naar binnen proppen... Went het wel... Maar sla liever over... Ik ben een fanatieke fitness sporter (veel krachttraining) en ga min 3 keer in de week sporten. Maar ik eet echt niet voor mijn training. Hoe minder ik eet... Hoe beter ik me voel. En hoe slechter ik me dagelijks voel... Hoe meer ik de neiging krijg om eten te laten staan. En nu ik dit allemaal lees... Voel ik een grote drang om het weer om te draaien

Oxy powder doet eindelijk wat! Sinds 2 avonden knip ik de kapsules door.

Vanochtend eindelijk een beetje dikke vette massa. :-) 1 keer dan. Beter dan niks... En wie weet morgen weer... Ik blijf wel even 6 per dag gebruiken. Zal daarnaast zal ik weer overdag minder gaan eten. En s avond weer eiwitten naar binnen werken. En rijst.. laat ik maar even helemaal weg.

Ik denk niet dat je informatie leest zoals die bedoelt is Donya, maar gebruikt om een eetstoornis goed te praten. Want zo komt je je laatste post op mij over. En ik denk dus ook niet dat je verstopt zit, ik verwacht dat het kleine beetje vulling dat je lichaam binnen krijgt wordt gebruikt door je lichaam om te overleven.

Aan jou de keus, ga je voor gezondheid en dus GOED eten of ga je door de informatie zo te draaien dat het in je straatje past en je door kan gaan met je destructieve gewoontes?

Misverstand hier?!

Ik vertel een stukje hoe het jaren terug was...

Ik eet al 6 jaar 3 keer per dag... En tussen door iets in de vorm van fruit. Omdat me zo verteld is dat het moet.. alleen kan ik al 5 jaar niet meer goed naar de wc.... Hoezo geen verstopping? Ik eet meer dan vroeger waar blijft het dan? niet in de wc... Wel zwaarder geworden.

Maar kom op... Eet stoornis? Nee absoluut niet...

Ik vraag om een voorsteltopic en je doet dit niet. Schrijft vervolgens dat je fanatiek sport, t liefst overdag een banaan eet en 's avonds vlees en als je gaat sporten, dan niets. En als klap op de vuurpijl, t liefst helemaal niet eten op het moment dat je niet goed met je gaat. Hoezo controle willen hebben? Hoe moet ik dat anders interpeteren?? En in plaats van je te richten op de vetten, richt je je op het niet eten van koolhydraten en veel eiwitten.

Ik had het over vroeger....

En ik had er misschien effe bij moeten zetten dat eten verkeerd valt de laatste jaren. En dat ik daarom bijvoorbeel s'ochtend na het sporten eet. Het neemt mijn energie af... Ik ga liever niet met een opgeblazen gevoel sporten.

Weer iemand met issues die met puntjes communiceert. Is dit een trend onder mensen met een (verborgen) eetstoornis?

Mike

Als ik je berichten lees Donya, denk ik dat je wel degelijk een eetstoornis hebt. In ieder geval eet je gestoord. En ben je teveel gefixeerd op je sport. Ik heb zelf een eetstoornis verleden en herken de verborgen boodschap vrij snel in je berichten. Wat Alexandra zegt, je gebruikt informatie om je eetstoornis goed te praten. En je houdt je behoorlijk star vast aan je eigen theorie. (Angst?) Je schiet in de weerstand / verdediging als je met je gedrag geconfronteerd wordt.

Waarom kan ik de vinger niet opleggen, maar je manier van antwoorden doet me denken aan enkele mensen die hier een tijdje terug op het forum aanwezig waren (Betsy Perk, Aletta Jacobs, Bandita) Maar ik kan het mishebben uiteraard.

Een eetstoornis in de vorm dat ik van het pad afgedwaald ben door omstandigheden, ja dat wel.

Maar geen anorexia of boulimia.

Het mag duidelijk zijn dat mijn lichaam verstoord is. En daarvoor heb ik me gericht tot deze forum. Alleen ga ik er namelijk niet uitkomen.

:| Ik was ook niet meer van plan om me te gaan verdedigen

@ Donya, hierover

Quote:
En daarvoor heb ik me gericht tot deze forum. Alleen ga ik er namelijk niet uitkomen.

Als je echt hulp wil: waarom open je dan geen zelfstandig voorsteltopic zoals Alexandra oppert als je ergens zegt uit te willen komen met de mensen op dit het forum?

Ik Donya dezelfde persoon als Jikke? Hier Jikke's voorsteltopic:

https://www.fatsforum.nl/topic/voorstellen-jikke

Jikke geeft in ieder geval toe een anorexia-verleden te hebben en...schrijft met puntjes. Alexandra wees Jikke hier twee weken geleden op en ook Jikke schoot in de verdediging:

https://www.fatsforum.nl/topic/even-voorstellen-ik-en-mijn-voedinglijf#post-92827

Als dit twee verschillende personen zijn, dan valt dezelfde stijl van communiceren op. Ik zie dat Donya in haar laatste post nu de puntjes ineens heeft weggelaten. Ik mag hopen dat we hier niet met de zoveelste trol te maken hebben die hier alleen maar komt zieken.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan