Over het verhaal dat ik hierboven heb geplaatst van "Ryan".
Dat klopt dus als een bus.
Ik had niet veel pijn meer in mijn neus/kaak/kies, maar er zat toch altijd nog een haard jammer genoeg in mijn kaakbot.
Dus ik moest het bijhouden.
Ik deed al aan oren insuffleren met medische ozon met een earscope, vaginale/anale ozoninsufflaties, ozoninhalatie van ozoniden via olijfolie met een astmakit, ozoncreme in mijn neus smeren en ik drink sochtends geozoneerd water maar de ontbrekende schakel was nog: een trechter op de huid van mijn kaak zetten (gewoon van plastic trouwens, geen probleem ondanks dat ozon plastic zou aanvreten) met daaraan een ozonslang met medische ozon.
In het engels heet dat "cupping with a funnel" of "funneling" ("trechteren").
Het ozonapparaat dat ik heb (synergy wps100
http://synergyozone.com/Products.html ) wordt aangedreven door een zuurstofconcentrator (ik heb de perfecto van invacare -tweedehands gekocht- met een aparte pediatric flow meter http://www.invacare.com/product_files/IRCPF16_400_A.jpg erbij die de lage uitstroom regelt) in mijn geval afgesteld op een uitstroom van 1/16e liter per minuut.
Dit citaat is volgens mij zo waar van "Ryan":
Quote:
The regular use of ozone in moderate amounts is important for prevention, not just for emergencies. And ozone benefits more than just teeth. Transdermal ozone on my cheekbones improved my eyesight. My cataracts disappeared (I am 62). A high quality medical grade ozone generator can be purchased for $500 and should be viewed as an investment in your health, not a one-time emergency treatment.
Ik kwam er weer op omdat het me nog niet helemaal lekker toch dat ik met mijn bestaande ozonbehandelingen niet zo goed bij die kaak kon komen.
Ik las dat een ozontandarts toch ook gewoon met ozonbegassing kaakproblemen met ozon oplossen.
Vaak zitten daar stukken gat of zo waar zich biofilms ophopen (soort vettige lagen waar microben zich in verstoppen en waar je niet anders niet makkelijk bijkomt).
Ozon komt er wel bij en ozon is een biofilmkiller, niet onbelangrijk, maar dan is het nog wel een kwestie van: hoe pak je het aan.
De trechtermethode is een optie dus: trechter op de huid zetten en daar gaat de ozon doorheen vervolgens.
Een behandelaar van mij had het over dat de kaakchirurch het ook schoon kan maken soms zonder tanden of kiezen aan te pakken, maar toch is dat voor mij weer een schrikbeeld.
Liever wat minder invasief graag en ik merk nu dat het er bij die kaak nu warm wordt en dat mijn lichaam gelijk weer lymfevocht gaat afvoeren.
Dit is relatief een investering van niets waar mensen zeer veel kosten mee kunnen uitsparen.