Palestina - Israël

Ik heb al eerder geschreven dat de grote blinde vlek van populistisch rechts is dat ze opkomen voor westerse 'judeo-christelijke waarden'. Dit houdt in dat ze pro-Israel zijn en dit is iets wat ik op de koop toe neem, het is niet anders. Mij gaat het vooral om het binnenlandbeleid van FvD en de nr. 3, Susan Teunissen, heeft ook in een bijeenkomst in Breda vlak voor de verkiezingen te kennen gegeven de strijdkrachten vooral aan te willen wenden voor het bewaren van de orde in het Nederlandse binnenland. En geloof me, dat zal nog hard nodig zijn om rellende linkse activisten en moslimfanatici in bedwang te kunnen houden! De beschuldigingen van vergaande banden met zionisten op de door jou aangehaalde site worden op geen enkele manier ondersteund met bewijs en zijn dus pure speculatie totdat het tegendeel bewezen is.

Mike
 
Dank je Mike, ja zoals ik al aangaf, ik weet van Israel weinig vanaf. Kwam toevallig op die site. Verwarrend allemaal, meer lezen.... weinig tijd.

 
Amazon heeft onder druk een hele reeks boeken verbannen van hun site. Wat hebben die boeken gemeen? Ze onderzoeken kritisch de Holocaust, onderbouwt met feiten.

Brother Nathanael hierover:



Allemaal onderdeel van de Protocollen van Zion waar ik in het Agenda21 topic over schreef.

PROTOCOL 12

CONTROL OF THE PRESS

Not a single announcement will reach the public without our control. Even now this is already being attained by us inasmuch as all news items are received by a few agencies, in whose offices they are focused from all parts of the world. These agencies will then be already entirely ours and will give publicity only to what we dictate to them.

http://jahtruth.net/illumin.htm#12

De Zionisten willen zelf de geschiedenis bepalen. “Those who control the present, control the past and those who control the past control the future.”

Mark
 
Hier wat van bovengenoemde uitspraken van Nikki Haley op beeld. De zelfgenoegzaamheid is met bakken van dat gezicht te scheppen.



Mark
 
http://en.abna24.com/news/middle-east/israeli-planes-spray-herbicides-to-destroy-palestinian-agriculture_824583.html

Israël heeft de regie over alles. Ik snap niet waarom ze ook de gewassen kapot willen maken.
De controle over het water, nu de gewassen besproeien met gif. Dit zijn zeker geen tekenen van vrede willen sluiten. Dit is de mensen willen verjagen van het kleine beetje dat ze nog hebben. Het is triest.

Risma
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.265
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan