Palestina - Israël

Er is zo weinig dat we kunnen doen. Ik ben lid van het Rights Forum en post vaak over Palestina en Israël. Verder teken ik elke petitie die ik kan over het onderwerp. Meer kan ik niet doen. Ik snap niet dat de regering er niks aan doet. Beter nog..de wereld er niks aan doet. Israël doet alles voor het oog van de wereld, maar nog geen tik op de vingers krijgen ze. En inderdaad, genocide is het woord dat hier van toepassing is.
 
Ook in Nederland zijn Zionistische krachten aanwezig waarbij de content van bepaalde media (TPO in dit geval) gestuurd wordt door bijvoorbeeld de Nederlandse Likoed partij.

http://batavirus.nl/2017/04/06/to-flapdrol-or-not-to-flapdrol/

Mark
 
Ik had in het verleden al eens geschreven over Israëlische trollen die pro-Israel propaganda spuien op twitter en die makkelijk te zijn ontmaskeren (weinig volgers, geen eigen tweets, alleen reageren op Israel onderwerpen, etc.). Zelf ook al door lastiggevallen.

In onderstaand nieuwsitem van RT van een paar jaar geleden zie je dat Israël studenten betaalt om positieve tweets, hashtags en FB likes te plaatsen over Israël. Betaalde trollen dus.



Don't feed the trolls!

Mark
 
Hier nog een voorbeeld.
De Hasbara spreidt zich uit over het gehele internet, inclusief wikipedia.



Het gaat puur om beeldvorming allemaal. Het doet er niet toe wat de waarheid is.

Mark
 
Mark, ik hanteer niet meer strikt dat onderscheid tussen 'pro-Israel deugt niet' en 'anti-Israel deugt wel'. Ik zie teveel cultureel marxisme onder de anti-Israel stemmen en dat irriteert me mateloos. Als ik de balans opmaak is TPO niet alleen een steengoede site (ondanks hun pro-Israel bias), maar wat mij betreft zelfs DE BESTE van Nederland. Een soortgelijke discussie hebben we ook gehad over EJ Bron. Op 9 april schreef ik hierover:



Voor kritische info over de islam is EJ Bron een fantastische site. Ik mag TPO heel erg, vind het de beste nieuwssite van heel NL, maar ben het zeker niet met alles eens wat daar staat. Hoeft ook niet, het stimuleert juist tot kritische zelfreflectie en zelfdenkend onderscheidingsvermogen. Zelfs GeenStijl heeft hier en daar nog wat zinnigs te melden. Er zijn talloze andere voorbeelden: Xander is pro-christelijk en pro-Israel maar heeft desondanks veel zinvolle geopolitieke analyses, DDS slaat de plank mis op andere punten, Alex Jones heeft veel zinvolle dingen te melden maar ook de nodige onzin, Henry Makow idem dito. Het zijn allemaal net mensen!

Mike
 
Ik weet hoe jij er over denkt, Mike, en jij weet hoe ik er in sta.
Misdaden van moslim immigranten tonen is belangrijk en actie ertegen ondernemen nog belangrijker.

Ik ben meer geïnteresseerd in de verborgen, stuwende krachten achter de problemen die er wereldwijd spelen. Wie zitten er achter ISIS, Al-Qaeda, White Helmets, massa-immigratie, Wahabisme, Saoedi Arabië, het Vaticaan, de 'war on terror', false flag aanslagen etc. Het blijkt dat telkens dezelfde groepen mensen hier achter zitten die dit direct of indirect aansturen. De hoofdpersonen in o.a. Amerika en Israel hebben meerdere malen toegegeven dat ze ISIS en Al-Qaeda financieel en militair steunen, trainen en voor hun belangen laten vechten. Vaak zijn het zelf gecreëerde terreurgroepen. En juist dat wordt niet benoemd en niet zelden bewust gecensureerd op pro-Israel/Zionistische websites en die censuur stoort me.

Jij weet net als ik dat Zionisme veel verder reikt dat de grenzen van Israël en minstens zo'n groot gevaar vormt als marxisme.

Dat marxisme bij veel linkse sites gepromoot wordt, is een feit, maar gelukkig zijn niet alle anti-Zionistische bronnen links/marxistisch van aard en benoemen er ook genoeg de immigratie, LGBT, pedo/satanisme en globalisme problematiek. Buiten dat kan ik ook zelf nadenken en door de marxistische bullshit heen lezen, mocht dat toch een keer voorbijkomen.

Ik las overigens net een uitstekend artikel van The Saker wat de gevaren van Zionisme goed analyseert. Trump is tenslotte ook ten prooi gevallen aan de Ziocons.
http://www.unz.com/tsaker/how-to-bring-down-the-elephant-in-the-room/

Mark
 
Mark,

Daarom blijf ik daar ook aandacht aan besteden, want het 'grote plaatje' heeft nog steeds mijn volle interesse, zoals je weet.

Een goed voorbeeld van de plank misslaan door TPO is dit artikel:

http://politiek.tpo.nl/2017/04/20/ongelijk-thierry-baudet-inzake-syrie/

Mike
 
Terwijl Baudet als één van de zeer weinigen in de tweede kamer tegengas geeft aan dat regime change tuig. Heb ik toch op de goeie partij gestemd!

Mark
 
6 miljoen, dat is het aantal joden wat zou zijn omgekomen tijdens WW2. Dat is wat de Zionisten ons willen doen laten geloven tenminste.

Ruim voor WW2 werd echter al geregeld geschreven over 6 miljoen joden die op het punt stonden om uitgeroeid te worden en over de term holocaust in relatie tot joden.

Hier een overzicht van krantenartikelen in de periode 1915 tot 1938, ruim voor aanvang van WW2 dus.



https://wideawakegentile.wordpress.com/2014/06/28/holocaust-gematria-the-kabbalah-and-the-significance-of-six-million/

Laat geschiedvervalsing maar aan de Zionisten over.

Mark
 
http://mailchi.mp/rightsforum/save-the-date-6-juni-2017-bijeenkomst-50-jaar-bezetting?e=445f9b6ac1

Risma
 
Een officieel Rode Kruis document dat lange tijd zorgvuldig verborgen was gebleven sinds het eind van WW2 laat zien dat het totaal aantal doden in de concentratiekampen niet 6 miljoen, maar 271.301 is. Hier vallen ook zigeuners, communisten, homo's, etc onder, dus niet alleen Joden.

C_DOMd6W0AAvOpf.png


http://truedemocracyparty.net/2012/06/red-cross-expose-judaic-holocaust-hoax/

Dit is nog steeds verschrikkelijk natuurlijk, maar staat niet in verhouding tot de 6 miljoen doden die door de Zionisten al voor WW2 werden genoemd en in geschiedenisboeken is terecht gekomen en waarmee veel 'goodwill' is gekweekt bij mensen voor de rechtvaardiging van de oprichting en bevolking van de staat Israël.

Mark
 
Het Amerikaanse huis van afgevaardigden heeft een wetsvoorstel aangenomen om anti-semitisme in Europa aan te pakken.

(B) Making mendacious, dehumanizing, demonizing, or stereotypical allegations about Jews as such, or the power of Jews as a collective, especially, but not exclusively, the myth about a world Jewish conspiracy or of Jews controlling the media, economy, government, or other societal institutions.

(D) Accusing the Jews as a people, or Israel as a state, of inventing or exaggerating the Holocaust.

https://zionistreport.com/2017/05/us-house-passes-bill-that-would-enhance-reporting-on-european-anti-semitism

De Zionist lobby wil totale controle over vrijheid van meningsuiting als het over Zionisme gaat. Niet alleen in Amerika, maar wereldwijd. En zoals gebruikelijk moet het lijken alsof het ze om het welzijn van de Joden gaat.

THEY COULDN'T CARE LESS!

Mark
 
Heb jij informatie dat hij geen kannibaal was dan? Amin was opgegroeid zonder vader, een kindsoldaat en ge'groomed' door de Britten. Uiteindelijk zaten zelfs zij in hun maag met 0Amin, hij was behoorlijk verknipt.

Mike
 
Verknipt en afgericht zijn ze allemaal, sommigen bijten nog wel eens naar de baas met meestal een minder goede afloop.
Mogelijk was het een kannibaal of hield ie van spirit cooking maar om op de LSM van die tijd af te gaan die verhalen over volle vriezers mensenvleees neerpenden doe ik niet.
Zoiets?


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.267
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan