Ik weet hoe jij er over denkt, Mike, en jij weet hoe ik er in sta.
Misdaden van moslim immigranten tonen is belangrijk en actie ertegen ondernemen nog belangrijker.
Ik ben meer geïnteresseerd in de verborgen, stuwende krachten achter de problemen die er wereldwijd spelen. Wie zitten er achter ISIS, Al-Qaeda, White Helmets, massa-immigratie, Wahabisme, Saoedi Arabië, het Vaticaan, de 'war on terror', false flag aanslagen etc. Het blijkt dat telkens dezelfde groepen mensen hier achter zitten die dit direct of indirect aansturen. De hoofdpersonen in o.a. Amerika en Israel hebben meerdere malen toegegeven dat ze ISIS en Al-Qaeda financieel en militair steunen, trainen en voor hun belangen laten vechten. Vaak zijn het zelf gecreëerde terreurgroepen. En juist dat wordt niet benoemd en niet zelden bewust gecensureerd op pro-Israel/Zionistische websites en die censuur stoort me.
Jij weet net als ik dat Zionisme veel verder reikt dat de grenzen van Israël en minstens zo'n groot gevaar vormt als marxisme.
Dat marxisme bij veel linkse sites gepromoot wordt, is een feit, maar gelukkig zijn niet alle anti-Zionistische bronnen links/marxistisch van aard en benoemen er ook genoeg de immigratie, LGBT, pedo/satanisme en globalisme problematiek. Buiten dat kan ik ook zelf nadenken en door de marxistische bullshit heen lezen, mocht dat toch een keer voorbijkomen.
Ik las overigens net een uitstekend artikel van The Saker wat de gevaren van Zionisme goed analyseert. Trump is tenslotte ook ten prooi gevallen aan de Ziocons.
http://www.unz.com/tsaker/how-to-bring-down-the-elephant-in-the-room/
Mark