Palestina - Israël

Die organisaties en websites zijn zelf geen haar beter door de terreur van Israël en in het verlengde daarvan Zionisme onder de mat te vegen en degene die er wel wat van zeggen voor antisemiet uit te maken.

Hypocriet.

Mark

 
Mijn punt is: two wrongs don't make a right. Abou Jahjah en consorten die terreur tegen joden goedkeuren deugt net zo min als TPO, GS en DDS die Israelische terreur tegen moslims goedpraten.

Mike
 
Niet goed, totaal niet goed:

https://ejbron.wordpress.com/2017/07/19/mike-pence-verhuizing-van-de-ambassade-naar-jeruzalem-komt/

Mike
 
In het conservatieve Amerika van Trump komt de ultralinkse tak van de zionisten, de ADL (Anti Defamation League), steeds meer onder vuur te liggen. Nooit gedacht dat ik dat nog zou meemaken! Hier een goede video van BPS hierover:



Mike
 
Als je nog meer bewijs nodig hebt dat Zionisten de VS in hun greep hebben:

A bill that would criminalize boycotts against Israel has been signed by 45 US senators and 237 congressmen. The bill would impose fines up to $250,000 on any US citizen ‘engaged in interstate or foreign commerce’ who supports a boycott of Israeli goods and services.

https://needtoknow.news/2017/07/45-us-senators-support-bill-makes-crime-boycott-israel/

Als je dus als individu Israëlische goederen en diensten boycot ben je strafbaar in de VS. Belachelijk!

Voordeel is dat in het verleden het tegenwerken van de BDS beweging juist heeft gezorgd dat de beweging sterker werd en meer effect sorteerde.

Massaal boycotten die handel met Israël!

Mark
 
Zionisten weten maar al te goed waar een boycot toe kan leiden, zoals hun boycot van Duitse goederen in 1933 wat uiteindelijk tot WWII leidde.

unbenannt.jpg


https://zionistreport.com/2016/01/the-jewish-declaration-of-war-on-germany/

Mark

 
ADL is een criminele organisatie. Waarschijnlijk heb ik deze video al eens gepost, maar voor degenen die het nog niet gezien hebben:



Mark
 
Ik heb eerder geschreven over Brendon O'Connell, een Australiër die 3 jaar in de bak heeft gezeten, waar hij meerdere malen mishandeld is, omdat hij een video on-line had gezet waarbij hij een Joodse jongen ondervraagde. Op een duidelijke manier, dat wel, maar niet iets om 3 jaar voor in de bak te zitten.

Tijdens de rechtszaak mengde Israël zich nadrukkelijk met de gang van zaken. Let wel: Israël bemoeit zich met een rechtszaak in Australië. Dit heeft nog veel meer consequenties gehad voor hem. Hij heeft politiek asiel gevraagd in Iran en is nu in Maleisië. Op de vlucht voor deze jaren voortdurende nachtmerrie. Nu komt er binnenkort een proces voor het hooggerechtshof, waarbij hij Israël voor het gerecht daagt onder andere over het feit dat het zich bemoeit heeft met zijn rechtszaak in Australië.

Dit is een unieke kans om Israël via een rechtsgang aan te pakken. O'Connell probeert ook expert witnesses zover te krijgen om te getuigen in de rechtszaak. Grote namen die tegen Israël willen getuigen en niet alleen over zijn zaak maar over bemoeienis van Israël in het rechtssysteem van Australië en vrijheid van meningsuiting op het internet. Alleen zijn de meeste van die grote namen bang. Bang voor hun leven en dat van hun familie. Begrijpelijk, maar jammer.

Brendon heeft echter ballen van staal en is NIET BANG. Hij is alleen en z'n leven wordt de afgelopen 8 jaar beheerst door deze toestand wat hem tot wanhoop drijft.

In de gevangenis heeft zich ingelezen in het rechtssysteem om hier werk van te maken en zich verder verdiept in de connecties tussen Israël, Rusland en de VS (heeft ie ook een goede video over gemaakt).

Dit is een introductiefilmpje waar hij in het kort z'n verhaal uitlegt:



Hier z'n hele verhaal:
https://isolatebutpreserve.blogspot.nl/2017/03/conservative-australian-politician.html

Mark
 
<b>Titan gel</b> - это новый, безопасный и эффективный способ увеличения полового члена. Теперь, чтобы быть в отличной сексуальной форме Вам не нужны сомнительные препараты или дорогостоящие операции.
http://seo-swat.ru/reklama/titan-gel.jpg</img>

Просто задай себе вопрос:
Хочешь чтобы тебя девушки уважали???
http://seo-swat.ru/reklama/722.jpg</img>

или чтобы тебя все посылали???
http://seo-swat.ru/reklama/maxresdefault224.jpg</img>

Вобщем не будь фуфлом, будь мужиком!!!
 
Wat wel telkens opvalt is dat geweld van de kant van moslims volgt na het vrijdaggebed. Wat wordt deze lui allemaal verteld op zo’n moment?

En hier is het antwoord op deze vraag:



Mike
 
Religie maakt meer kapot dan je lief is.
Joden/Zionisten doen hetzelfde richting Moslims.

Verschil is in het geval van Palestijnen versus Israëliërs dat Israël de agressor en bezetter is. Dat Palestijnen in verzet komen, is niet meer dan logisch. Geen religie voor nodig.

Mark


 
Israel is de bezetter, zij waren verantwoordelijk voor 'first blood', zoveel is duidelijk. Maar zoals eerder gezegd: two wrongs don't make a right. Als ik Cholesteroliscool mag geloven is de islam gewoon een andere variant op het judaisme. Zou me helemaal niets verbazen.

Mike
 
Maar zoals eerder gezegd: two wrongs don’t make a right.

Die uitdrukking vind ik hier niet passen. Dat is hetzelfde als zeggen dat Nederlanders die tijdens WW2 in het verzet zaten en plannen maakten om Duitsers (de bezetters) uit te schakelen, ook schuldig waren, net als de nazi's. Er is een duidelijk onderscheid tussen de agressor/bezetter (Israël) en degenen die onderdrukt worden op alle mogelijke manieren (Palestijnen).

Als ik Cholesteroliscool mag geloven is de islam gewoon een andere variant op het judaisme. Zou me helemaal niets verbazen.

Hoe meer ik me verdiep in de geschiedenis van (onder andere) religies, des te meer wordt het me duidelijk dat alle grote religies een satanische inslag hebben, of het nou Judaïsme, Islam of Christendom betreft.

Als ik over een tijdje voor mezelf een overzicht heb, wil ik hier wel eens meer over schrijven.

Mark
 
Die uitdrukking vind ik hier niet passen. Dat is hetzelfde als zeggen dat Nederlanders die Duitsers (de bezetters) vermoord hebben in WW2 ook schuldig waren, net als de nazi’s.

Die vergelijking gaat niet op. Moslims waren ook lang voor Israel joden en christenen aan het uitmoorden. Ze moorden al 1400 jaar lang andersdenkenden uit. Het Nederlandse verzet verzette zich slechts 5 jaar lang tegen een vreemde bezetter. Groot verschil. Ik denk ook niet dat het Nederlandse verzet een soortgelijke haatdragende kerkdienst hield voordat ze actie ondernamen.



Hoe meer ik me verdiep in de geschiedenis van (onder andere) religies, des te meer wordt het me duidelijk dat alle grote religies een satanische inslag hebben, of het nou Judaïsme, Islam of Christendom betreft.

De Vaticaanse variant van het christendom zeker. Van de drie heeft echter alleen het christendom een zuivere oorsprong. Waarschijnlijk ook het hebreeuwse geloof, wat iets anders is dan het judaisme.

Mike
 
Die vergelijking gaat niet op. Moslims waren ook lang voor Israel joden en christenen aan het uitmoorden. Ze moorden al 1400 jaar lang andersdenkenden uit. Het Nederlandse verzet verzette zich slechts 5 jaar lang tegen een vreemde bezetter. Groot verschil. Ik denk ook niet dat het Nederlandse verzet een soortgelijke haatdragende kerkdienst hield voordat ze actie ondernamen.

Ik heb het hier puur over de Israël/Palestina kwestie. Dan gaat die vergelijking prima op. Zionisten (immigranten) bezetten Palestina, Palestijnen komen in verzet. Daarom schreef ik dat ze geen religie nodig hebben om vijandige gevoelens richting Israël te hebben.

Uiteraard duurde het Nederlandse verzet maar 5 jaar, want toen was de bezetting voorbij. In Palestina duurt de bezetting al 70 jaar.

De Vaticaanse variant van het christendom zeker. Van de drie heeft echter alleen het christendom een zuivere oorsprong. Waarschijnlijk ook het hebreeuwse geloof, wat iets anders is dan het judaisme.

Die zuivere oorsprong wordt echter amper nog beleid door gelovigen. Ze volgen vrijwel allemaal de Romeinse, satanische variant, zonder dat ze het doorhebben.

Mark
 
Ik heb het hier puur over de Israël/Palestina kwestie. Dan gaat die vergelijking prima op. Zionisten (immigranten) bezetten Palestina, Palestijnen komen in verzet. Daarom schreef ik dat ze geen religie nodig hebben om vijandige gevoelens richting Israël te hebben.

Uiteraard duurde het Nederlandse verzet maar 5 jaar, want toen was de bezetting voorbij. In Palestina duurt de bezetting al 70 jaar.

Er is wel degelijk een fundamenteel verschil. De islamitische agressie gaat veel verder dan simpelweg verzet tegen een bezetter en als ze de kans kregen werden zij de bezetter, gezien hun historie. Dit zie je nu ook al jaren in Zuidelijk Afrika gebeuren. Daar is zwart racisme tegen blanken gemeengoed geworden en dit kan niet langer meer als 'verzet' worden gezien tegen blanke kolonisten. Vandaar dat ik zeg: two wrongs don't make a right. Laatst nog is er een joods gezin op brute wijze uitgemoord in Jeruzalem toen ze aan tafel zaten te eten. Dat valt niet goed te praten als zijnde 'verzet' tegen een bezetter, net zo min als de Israelische aanvallen op Palestijnen goed zijn te praten.



Die zuivere oorsprong wordt echter amper nog beleid door gelovigen. Ze volgen vrijwel allemaal de Romeinse, satanische variant, zonder dat ze het doorhebben.

Desondanks heeft het christendom een Reformatie doorgemaakt. De vredelievende wortels van deze religie blijken toch sterker dan de satanische variant. Dit kan van de islam niet gezegd worden. Joden zijn dusdanig vermengd met de westerse cultuur dat je zowel gematigde als fundamentele varianten van hun geloof ziet, dus die zitten er tussenin.

Mike

 
Ik kom hier nog op terug, als ik zoals gezegd voor mezelf een overzicht heb van hoe alles in elkaar grijpt. Knowledge is power!

Mark
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.317
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan