Palestina - Israël

De reactie van Farage verschilt niet veel van die van Trump, Orban en Bolsonaro. Waarschijnlijk een gecoördineerde tactiek. Thierry geeft een veel diplomatiekere respons.

En Dries stelt al vragen:

Heel goed van Dries! Ik vertrouw alleen Trump, bij al die anderen ga ik er van uit dat ze zionisten (kunnen) zijn.

Mike

Voorproefje van mijn draadje, speciaal voor forumleden:

Christenen en joden zijn de afgelopen 100 jaar misleid (Scofield bijbel). Daarvoor haatten christenen joden omdat ze Christus hadden verraden. Nu zijn ze 'bondgenoten'. Miljoenen christenen en joden geloven dit. Trump kan dat (nog) niet veranderen en hij moet nog de verkiezingen winnen.

De waarheid komt in stadia. De volledige waarheid zal 99% in het gekkenhuis doen belanden. Voor nu moeten de mensen zien dat Obama een moslim is met banden met de Moslimbroederschap, dat hij wilde dat Iran de enige supermacht in het Midden-Oosten werd en dat hij Israël wilde elimineren.

Ja, Israël maakt deel uit van de Nazi Wereld Orde en Trump en de patriots weten dat. Daarom bewaren ze (de waarheid over) Israël voor het laatst. De programmering onder christenen en joden is te sterk, daarom kiest Trump de kant van Israël. Hetzelfde geldt voor de vaccins, mensen zijn ook nog niet klaar voor de waarheid daarover.

Voorlopig moeten Hamas, Hezobollah en andere terroristische organisaties van de DS aan Biden en Obama worden gekoppeld en ontmanteld. Dit is een militaire operatie en er zal bloed worden vergoten (Red October), maar dit is nog steeds de oude realiteit en het is karma dat de mensheid over zichzelf heeft afgeroepen door een beroep te doen op externe autoriteiten in plaats van op God en zichzelf.

Trump heeft het over de laatste slag, wat betekent dat dit de laatste van de bloedige oorlogen is. Er zal blijvende vrede zijn, maar alleen nadat de volledige waarheid over wat er werkelijk in de bijbel staat (het zal bijbels zijn) is onthuld. Niet iedereen zal dit accepteren (het einde is niet voor iedereen). Kijk maar naar de emotionele toestand waarin mensen aan beide kanten van deze kwestie verkeren. Zie je dat mensen hier nog niet klaar voor zijn? Het moet op deze manier, het kan niet anders.

Ik zal dit verder uitleggen in mijn draadje, dat aan het eind van de week zal verschijnen.

Mike

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan