Melkmeisje
Well-known member
Zou het niet handig zijn om al die parasieten pillen posten op 1 draadje te houden? Ik word er nu een beetje gek van en overzicht kwijt. Of ben ik de enige die daar last van heb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok dus niet wat ze aangeven..3 dagen lang 1 tablet smorgens en 1 tablet savonds?Ik heb het nog niet binnen. Maar als ik begin, denk ik dat ik dat doe wat Mike aangeraden heeft, 5 dagen 2 tabletten.
Dorothé
Mike had dat in een voorgaande post aan een forumlid aangeraden.Ok dus niet wat ze aangeven..3 dagen lang 1 tablet smorgens en 1 tablet savonds?
Oh ok dat heb ik dan ff gemist maar is dat beter dan? Die dosering?Mike had dat in een voorgaande post aan een forumlid aangeraden.
Dorothé
Ik weet het niet. Kan je even stellen als vraag hier.Oh ok dat heb ik dan ff gemist maar is dat beter dan? Die dosering?
Ik heb besloten dat ik na mijn anti-parasietenkuurtjes afsluit met een Norit-kuur voor ontgifting. Ook zo'n gangbaar medicijn dat spotgoedkoop en zeer effectief is.
Mike, ik zag dat je de had gezegd dat je de dosering moest aanpassen van de mebendazol? Waarom is dat? Op de verpakking staat 3 dagen lang smorgens en savonds 1 pil. Dus in totaal 6 in 3 dagen.
Ok thnxIk zag deze dosering bij honden boven de 30 kg, zodoende.
Mike
Ook thanxIk zag deze dosering bij honden boven de 30 kg, zodoende.
Mike