Angelface
Well-known member
Je kan haar een prive bericht sturen.Hi Marieke ik heb wel interesse!
Dit doe je door even op haar naam te klikken, dan staat er wel Start privé conversatie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kan haar een prive bericht sturen.Hi Marieke ik heb wel interesse!
Kanker is een schimmel, zei Dr. Simoncini. Molenburg dacht dat het een parasiet was. Ze zaten allebei fout. Het is geen levend 'beestje', maar een SYNTHETISCH EIWIT.
Mike
Ik ben benieuwd hoe het dan nu met je dochter is.....ik ben benieuwd, onze dochter (bijna 60 kg) krijgt nu 1 tablet ivm samen met selenium en NAC. (wel op verschillende momenten. Volgens Martijn moet er tussen NAC en ivm een aantal uren zitten.) Ik hoop de dosering op te kunnen voeren naar 2 maar eerst maar eens rustig aan. Ze reageert altijd erg gevoelig overal op, dus kleine stapjes.
al lang weer mee gestopt. Op bepaald moment wilden ze precies wat wat was in de "medicijndoos", dus moet nu eerst maar eens uitvogelen hoe ik dat kan "verstoppenIk ben benieuwd hoe het dan nu met je dochter is.....
Goedemorgen forumleden
Ik weet even niet waar ik dit moet plaatsen.
Zelf denk ik dat alle antaparisitaire middelen (anthelmintica) op volgende casus het antwoord is, vandaar dat ik het hier plaats.
Ik volg de draadjes Ivermectine, parasietenkuur info, de logica van anthelmintica
Graag jullie input over wat wijsheid zou zijn
Een goede vriend en strijder van defend IJmuiden, heeft sinds 2 jaar diabetes type 1, sinds vorig jaar ziekte van Crohn. Afgelopen jaar een ontsteking van dunne darm en dikke darm weggehaald van 40 cm. De verwachtingen waren dat dit beter zou gaan worden. Na vele middelen zoals Keiffir, Wietolie, Vitamines C etcetera. Toch enorme hoge ontsteking waardes. Na ontsteking pillen ook weer hoge waardes. Na een 2e kijkoperatie zagen ze na 3 maanden na zijn operatie alweer overal witte aanslag zitten op zijn darmen en aderen. Nu heeft hij weer last van veel plassen (terwijl zijn suiker goed zit) zijn urine moet nu 7 dagen op kweek.
De arts adviseert nu 2 jaar (!) chemopillen omdat ze bang zijn dat zijn aderen of darmen dicht groeien door de hoeveelheid witte bloedcellen en dus ontstekingen.
Hij wilde bijna toegeven aan de protocollen van big pharma, maar na een bombardement aan info van mij en van jullie hier op het forum, wil hij nu Ivermectine en Panacur gaan slikken.
Wat kan nog meer? En wat qua kuur tijd? 5 dagen 3 rust en dan wat anders nemen? Of blijven nuken?
Jullie zijn geen artsen, maar de kennis en onderzoekers hier hecht ik veel meer waarde aan.
@fatsnotbad heb jij nog meerdere middelen uitgeprobeerd niclosamide ed?
Dank alvast voor jullie meedenken en reactie
Fijn om te lezen dit bericht. Zelf slik ik al een tijdje met tussenposen IVM en ben een paar maanden geleden met Chloordioxide in aanraking gekomen. CLO2. Nu op de zwaardere versie MMS overgestapt. Dit heeft mij in een paar weken van een chronische rugpijn af geholpen. Het help op allerlei vlakken, ook kanker. Veel Amerikaanse Telegram groepen en enkele Nederlandse. CLO2.nl https://t.me/clo2_nlHa lieve forumleden!
Ik heb echt goed nieuws!!!!
Zie bovenstaand bericht.
Met al het onderzoek wat ik heb gedaan en met alle info en kennis die hier en op andere platforms wordt gegeven en gedeeld, is mijn goede vriend van de week gezond verklaard.
Zijn bloedwaarden waren zodanig dat de arts hem vergeleek met een “gezond mens”
Van bijna aan de chemopillen naar niks aan t handje!
Wauw! Echt zo verbazingwekkend!
Uiteindelijk slikt hij nu wekelijks vanaf eind januari
4 dagen Ivermectine en dan 3 niet (rust en ontgiften)
Liposomale vitamine C
Hoge dosering vitamine D
Zink
Vitamine b complex
Wietolie
Gelatine geprobeerd maar viel niet lekker
Evenals adrena complex
Zo zie je maar....
Hij wacht nog op 1 uitslag maar vooralsnog is dit echt een overwinning
Dank voor al jullie input! Met name @fatsnotbad
Gregg Phillips tells @patelpatriot his story of overcoming cancer through fenbendazole and the power of prayer. Beautiful.
kanker is een helingsfase van een biologisch conflct; soms is het lichaam niet in staat om het zelfstandig op te ruimen, een hoopje overbodige eiwitten, daarom werken de anthelmintica????Kanker is een schimmel, zei Dr. Simoncini. Molenburg dacht dat het een parasiet was. Ze zaten allebei fout. Het is geen levend 'beestje', maar een SYNTHETISCH EIWIT.
Mike
Hello everyone, I'm ROLI. I haven't logged in to the forum for a long time. I found that many people said that I can't enter my store. I am now re-creating the second store ROLI NO 2. This is the latest link我在没有处方的情况下购买了伊维菌素 12 毫克(1000 片)和 HCQ 200 毫克(300 片)并使用 PayPal 付款。这是为人类购买伊维菌素的链接。它会在 3 周内到达美国。我又找到了两个网站,但他们不通过 PayPal 付款。
Maar Panacur niet bruikbaar voor mensen toch?Nogal aan de prijs zeg! Dan is Panacur toch heel wat voordeliger....