Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In het ergste geval ga je misschien een beetje blaffen of grommen of pootjes geven.Ok top bedankt. Ik ga het morgen innemen.
Laat jullie wel weten of er iets raars gebeurt of niet haha
@fatsnotbad hoe denk jij hierover?Hoe denken jullie over honden vaker ontwormen dan het reguliere schema? 1x per kwartaal zeggen de meesten. Sommige zeggen zelfs alleen doen als je test hebt gedaan waaruit blijkt dat ze wormen hebben….
Waar komt deze angst tegen ontwormen vandaan?
Nu ik begrijp dat we hier voorstander zijn van ontwormers/ivm. Door oplossen van spike eiwitten.
Hebben honden dit ook?
Zelf nu aantal dagen aan de ivm en iets afgevallen en normale ontlasting.
Als ik hier inlog staat dat ie niet verkrijgbaar isFenbendazol kun je bij Amazon kopen : https://www.amazon.nl/Fenbendazole-...d795d&pd_rd_wg=nJteT&pd_rd_i=B082875GRH&psc=1
Althans voor levering Spanje, NL blijkbaar wel. Klopt dat ? Kan iemand dit checken voor mij aub :Als ik hier inlog staat dat ie niet verkrijgbaar is
Kan hier gewoon bezorgd worden. Je kunt anders even verder kijken op Amazon of een andere leverancier wel naar Spanje verzendt.Althans voor levering Spanje, NL blijkbaar wel. Klopt dat ? Kan iemand dit checken voor mij aub :
Fenbendazole 250g Poeder, 99% Zuiverheid, door Fenben Lab, Gecertificeerd Derde Partij Laboratorium Getest, Analyserapport Inbegrepen, 8,8oz : Amazon.nl: Zakelijk, industrie & wetenschap
Fenbendazole 250g Poeder, 99% Zuiverheid, door Fenben Lab, Gecertificeerd Derde Partij Laboratorium Getest, Analyserapport Inbegrepen, 8,8oz : Amazon.nl: Zakelijk, industrie & wetenschapwww.amazon.nl