De petitie tegen de Wet Deelgezag is stopgezet. Ik vermoed dat de initiatiefnemers onder druk zijn gezet. In een whatsapp-groep ben ik in discussie geraakt met een totale Facebook-normie (uiteraard een VROUW) die niets kwaads meent te zien in dit tirannieke D666-wetsvoorstel. Ik heb hierop het volgende geschreven:
Wie de moeite neemt om de tekst van de wet te lezen komt uit op dit soort vage formuleringen:
"Doelgroepen die door de regeling worden geraakt
Minderjarigen, gezagdragende ouders, feitelijke meerouders, voogden, stiefouders, en andere personen die nauw betrokken zijn bij de opvoeding van een kind, rechtspraak, advocatuur, scholen, medische hulpverleners."
Rechtspraak? Scholen? Medische hulpverleners? Zoals ik al probeerde aan te geven is het een langgekoesterde wensdroom van de marxistische 'elite' om kinderen eigendom te maken van de staat. In NL is de meest gevaarlijke partij D666, met Sigrid Kaag als directe vertegenwoordiger van de WHO, Bilderberg Groep, WEF en andere eliteclubjes. Zij is de macht achter de troon, Rutte is slechts een uitvoerder. Deze wetten worden bewust vaag geschreven en zijn ook altijd anders interpreteerbaar, dat hebben ze ook gedaan met de spoedwet en kijk eens wat voor buitenparlementaire machten De Jonge zichzelf nu toedicht. De rechtspraak is volledig dichtgetimmerd met D666-rechters, daarom verliest Viruswaarheid ook zaken die grondwettelijk gezien gewonnen hadden moeten worden.
Wie nu nog niet de urgentie voelt om in opstand te komen tegen dit soort tirannieke, vage wetten die ze eenmaal genomen in kunnen vullen zoals het hen uitkomt is voorgoed verloren. Laat je niet afleiden door hun vage, 'onschuldige' formuleringen, de 17 Sustainable Development Goals van de VN klinken ook prachtig. Totdat je door gaat krijgen wat het werkelijk allemaal inhoudt: landonteigening van boeren, geen privebezit meer, gedwongen 'groene' energievoorziening, gedwongen basisinkomens, 5G-technologie die alles 'smart' maakt en met elkaar in verbinding stelt, robotisering van de zorg en de samenleving, etc. WAKE THE FUCK UP!!!
Ik heb hieronder de volgende twee memes geplaatst:
Mike