petitie's

Deze was volgens mij elders ook al geplaatst maar ik breng hem toch nog een keer onder de aandacht.
We kunnen het digitale groencertificaat (covid paspoort) misschien nog stoppen!

Hiervoor hebben we een miljoen stemmen nodig! Samen kunnen we dit doen, deel deze petitie zoveel mogelijk.

We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, teken a.u.b. deze petitie en help deze over heel Europa te verspreiden om deze waanzin te stoppen.


Op 29 mei zal deze petitie overhandigd worden aan het Europees Parlement.
 
Deze toch nog maar een keer onder de aandacht:
 
Deze toch nog maar een keer onder de aandacht:

Waar ik moeite mee heb, is dat deze petitie de overheid verzoekt een adviserende rol aan te nemen bij vaccinaties.
Mij lijkt dat de overheid het begrip -adviserend- niet begrijpt.
 
☝️Deze dus

Niet te lezen als je geen abonnee bent van dit kanaal.
En Hugo wordt gewoon geen minister meer in het nieuwe k.abinet
 
Teken de aangifte


Ben jij ook van mening dat Hugo de Jonge zich schuldig heeft gemaakt aan de feiten zoals genoemd in de aangifte?
Vul dan het onderstaande online formulier in om de aangifte te tekenen.

  • Heb je al eerder getekend? Dan was dat waarschijnlijk nog niet voor de aangifte. Teken dan opnieuw.
  • Je hoeft niets uit te printen.
  • Geen fysieke handtekening nodig. Het invullen en verzenden van het online formulier is voldoende.
 

Wij​

de medeondertekenaars van deze petitie

constateren​

  • dat op WWW.ONVERDEELDOPEN.NL een manifest is geplaatst door Dr. Jona Walk, Prof. Dr. Ronald Meester en Mr. Drs. Mona Keijzer,
  • dat dit manifest de regering en het parlement oproept om per direct het coronatoegangsbewijs in Nederland af te schaffen;
  • dat wij dit manifest en de daarin genoemde argumenten onderschrijven;
en verzoeken
per direct het coronatoegangsbewijs in Nederland af te schaffen.


 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan