Ik ook!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GetekendIk verbied het kabinet, regering en parlement om het eigendomsrecht aan te tasten
Ik verbied het kabinet, regering en parlement om het eigendomsrecht aan te tasten - Ik, de Burger
Ik gebied de overheid de eigendoms- en overige zakelijke rechten te respecteren en te beschermen.ikdeburger.nl
Alhoewel ik geen alcohol drink, heb ik natuurlijk getekend. Het gaat erom dat ik geen betutteling wil door steeds meer wetten en regels en verboden.Hou het biertje in de kantine! Stop de overheidsbetutteling
Blijven tappen in de kantine
Wijn en (speciaal)bier gewoon in de supermarkt beschikbaar
Nederland niet op 'alcoholslot'
Geen alcohol avondklok
Hou het biertje in de kantine! Stop de overheidsbetutteling
Staatssecretaris Van Ooijen wil de biertap in sportcafé's verbieden. Dat moeten we voorkomen. Teken de petitie!fvd.nl
Getekend.2 petities uit de nieuwsbrief van VoorWaarheid:
Houd de Tweede Kamer-verkiezingen in september
Na de val van het kabinet Rutte-IV moeten snel nieuwe verkiezingen voor de Tweede Kamer worden georganiseerd. Volgens de Kiesraad kan dit pas in november. Dat is veel te laat. Dat kan en moet sneller. Deze verkiezingen moeten uiterlijk in september gehouden worden.petities.nl
Verbied transgender personen mee te doen aan sport en miss-verkiezingen
Transgender in miss verkiezing en winnen? Verbod op transgender-personen om mee te doen met vrouwen sport en miss verkiezing. Dit is onnatuurlijk en oneerlijk (in sport).petities.nl
Getekend,Hij zat al verstopt in een tweet elders maar ik plaats hem nu toch ook maar even hier.
Clusterbommen zijn onmenselijk en wreed. Ik verbied het gebruik en het faciliteren ervan.
Ik verbied het gebruik van clusterbommen - Ik, de Burger
Ik verbied de Regering en de Eerste en Tweede Kamer der Staten Generaal wapens en geld te leveren ten behoeve van de oorlog tussen Rusland en Oekraïne.ikdeburger.nl