G
Guest
Guest
ik zat net even het artikel in Naturalnews te lezen en zag:
de onderrug natuurlijk, daar hadden we het hier over
hyperpigmentation - boven op mijn onderarmen verkleuring
bronchitis - bronchitis achtige klachten, ik piepte voortdurend (al 3 jaar of zo), is nu grotendeels weg
ook last van knieen, m.n. rechts
zwelling enkels (vocht) lijkt wel beter te gaan(klacht nog niet zo lang)
slaapproblemen, gaat ook stuk beter (al wel een paar jaar slaapklachten)
en misschien nog wel wat..
Sommige klachten zijn sinds kort ontstaan, lijkt het wel en andere klachten bestaan al langer voor ik wist van bijnieruitputting.
De rugpijn sinds paar maanden, betekent het dat dit reactie's zijn van het ontgiften, gebruik van bijnierconcentraat, chlorella, vitamine C of hoe moet ik dit zien?
Toevoeging, ik had dus niet direct aan de bijnieren gedacht maar meer aan de leverreiniging en dat dat dus verschuivingen geeft?!
de onderrug natuurlijk, daar hadden we het hier over
hyperpigmentation - boven op mijn onderarmen verkleuring
bronchitis - bronchitis achtige klachten, ik piepte voortdurend (al 3 jaar of zo), is nu grotendeels weg
ook last van knieen, m.n. rechts
zwelling enkels (vocht) lijkt wel beter te gaan(klacht nog niet zo lang)
slaapproblemen, gaat ook stuk beter (al wel een paar jaar slaapklachten)
en misschien nog wel wat..
Sommige klachten zijn sinds kort ontstaan, lijkt het wel en andere klachten bestaan al langer voor ik wist van bijnieruitputting.
De rugpijn sinds paar maanden, betekent het dat dit reactie's zijn van het ontgiften, gebruik van bijnierconcentraat, chlorella, vitamine C of hoe moet ik dit zien?
Toevoeging, ik had dus niet direct aan de bijnieren gedacht maar meer aan de leverreiniging en dat dat dus verschuivingen geeft?!