Pizzagate

In dat stukje wordt dezelfde foto gebruikt om te laten zien dat Epstein leeft.
Denk je dat ze Epstein uit de cel halen omdat hij te veel weet en zijn vriendinnetje niet uit de wind houden, die weet net zoveel....
Maar laten we zeggen de Mossad zat er tussen.... Dan hebben ze hem dus verzelfmoord mee nemen is een risico op gezien worden.
Epstein was a risk for the deep state, dead men tell no tales

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen facebook of telegram.

Dit gaat om de opgeschorte twitter account van Lin Wood (een van de advocaten van Trump). Dus op twitter vind je dit bericht niet meer.

Foto's zijn destijds door New york post geplaatst, officeele foto's dus. De analyse foto die ik er heb geplaatst komt uit de officele foto van de New York post. Er valt trouwens nog meer over deze desbetreffende (fake) foto te zeggen die de New York Post destijds plaatste. Het hoofd van Jeffrey Epstein op de brancard is ook helemaal niet in verhouding met zijn lichaam, een veelste grote hoofd in verhouding, voor de rest zie de uitleg hieronder:

Bekijk bijlage 7646
Graag je bronnen voortaan vermelden, niet denken zo gaan mensen onderzoeken, ook voor dat Linn Wood plaatje bronvermelding

In dat stukje wordt dezelfde foto gebruikt om te laten zien dat Epstein leeft.
Denk je dat ze Epstein uit de cel halen omdat hij te veel weet en zijn vriendinnetje niet uit de wind houden, die weet net zoveel....
Maar laten we zeggen de Mossad zat er tussen.... Dan hebben ze hem dus verzelfmoord mee nemen is een risico op gezien worden.
Epstein was a risk for the deep state, dead men tell no tales
Ik denk dat-ie nog leeft en is gaan zingen als een kanarie.

Mike

Ik denk dat-ie nog leeft en is gaan zingen als een kanarie.

Mike
Dat is mogelijk, maar dan blijven de foto's fake, en zat Mossad er niet tussen zoals beweert wordt.
Cheyenne Mountain daarin tegen zit daar wel tussen dan...

Dat is mogelijk, maar dan blijven de foto's fake, en zat Mossad er niet tussen zoals beweert wordt.
Cheyenne Mountain daarin tegen zit daar wel tussen dan...

Bewijs van bron van Lin Wood en de foto's, had ik al geantwoord, Lin Wood zijn account is opgeschort door twitter. Hij is trouwens niet de enige die zegt dat Jeffrey Epstein nog leeft. In Joe Rogan podcast is het ook eens benoemd, Thierry Baudet kwam er onlangs mee en zo zijn er nog meer die dit hebben aangegeven.
Voor wat betreft de foto's had ik je al gezegd dat de officiële foto's van New York Post zijn, ik heb het origineel er nog bijgeplaatst.
De beste stuurlui staan aan wal Sailor. Je kan ook zelf een kleine moeite doen om te onderzoeken of die foto uit het origineel van New York Post komt en of de account van Lin Wood is opgeschort, als je niet het genoegen neemt met wat al eerder is vermeld.

Waar is jou bewijs hierboven en bron? Dat Mossad er niet tussen zit en Cheyenne Mountain er wel tussen zit?
Practice what you preach...

Laatst bewerkt door een moderator:
Bewijs van bron van Lin Wood en de foto's, had ik al geantwoord, Lin Wood zijn account is opgeschort door twitter. Hij is trouwens niet de enige die zegt dat Jeffrey Epstein nog leeft. In Joe Rogan podcast is dat ook eens benoemd en ook hij is niet de enige, er zijn nog meer die het aangeven.
Voor wat betreft de foto's had ik je al gezegd dat de officiële foto's van New York Post zijn, ik heb het origineel er nog bijgeplaatst.

Waar is jou bewijs hierboven en bron? Dat Mossad er niet tussen zit en Cheyenne Mountain er wel tussen zit?
Practice what you preach...
De foto's zijn door de krant geplaatst maar zij van Anthony Bourdain is al langer bekend, dus is het nep dat het Epstein is, ook het stukje waar ze zeggen dat Mossad er tussen zit ivm levende Epstein gebruikt diezelfde foto's als "bewijs" Dus ook nep nieuws, en mijn reactie op Mike z'n bericht dat als Epstein leeft en zingt zit Cheyenne Mountain erachter zit dan is nooit te bewijzen maar een constatering.

Die plaatjes van Linn Wood kom je overal tegen vooral in de nep nieuws figuren zoals Ward, Peters enzo, vandaar dat ik vraag naar bronnen dus wie daar nu buiten jou mee bezig is... Linn Wood is zelf al twijfelachtig op sommige punten heeft nog het voordeel van de twijfel

De foto's zijn door de krant geplaatst maar zij van Anthony Bourdain is al langer bekend, dus is het nep dat het Epstein is, ook het stukje waar ze zeggen dat Mossad er tussen zit ivm levende Epstein gebruikt diezelfde foto's als "bewijs" Dus ook nep nieuws, en mijn reactie op Mike z'n bericht dat als Epstein leeft en zingt zit Cheyenne Mountain erachter zit dan is nooit te bewijzen maar een constatering.

Die plaatjes van Linn Wood kom je overal tegen vooral in de nep nieuws figuren zoals Ward, Peters enzo, vandaar dat ik vraag naar bronnen dus wie daar nu buiten jou mee bezig is... Linn Wood is zelf al twijfelachtig op sommige punten heeft nog het voordeel van de twijfel

Sailor je springt van de hak op de tak, eerst maak je een punt over de bronvermelding, vervolgens onderbouw ik dat. Daarna suggereer je dat Epstein (door de mossad) gedood is. Vervolgens geeft Mike aan dat hij denkt dat hij (Epstein) nog leeft, dan geef jij aan dat dat mogelijk is, "maar" dat de foto fake is. Je maakt er een hele hutspot van zo.

Enfin, het lijkt er nu in ieder geval op dat je er uit bent dat het niet Jeffrey Epstein is op de foto en dat hij (hoogstwaarschijnlijk) nog leeft, waar maak je je dan druk om? Dat was toch heel het punt wat ik via die post duidelijk maakte.

We kunnen samen sparren en elkaar scherp houden, maar nog zie ik geen bron en/of goede onderbouwing van je Sailor, terwijl je hier wel op hamert.
Nogmaals practice what you preach...

Dit is dus een voorbeeld van duivelse bezetenheid, heb het zo vaak gezien en persoonlijk meegemaakt.
Waarom denk je dat ze zulke gruweldaden kunnen uitvoeren op kinderen, ze worden totaal overgenomen door duivels...
Welcome in the rabbit hole...

Dit is dus een voorbeeld van duivelse bezetenheid, heb het zo vaak gezien en persoonlijk meegemaakt.
Waarom denk je dat ze zulke gruweldaden kunnen uitvoeren op kinderen, ze worden totaal overgenomen door duivels...
Welcome in the rabbit hole...
Dat klinkt in mijn oren heftig als je het persoonlijk hebt meegemaakt.

Dat klinkt in mijn oren heftig als je het persoonlijk hebt meegemaakt.
Uiteraard bedoel ik met "persoonlijk meegemaakt" niet dat ik zelf duivels bezeten was.
Ik ken mensen die duivels bezeten zijn/waren, ik kan er dus over mee praten en herken dit dus niet als een doorsnee psychose die deze vrouw heeft, maar zonder twijfel als bezetenheid.

In een land zoals Nederland, waar atheïsme gevestigd is, is het begrijpen en bevatten van dit soort zaken vaak een brug te ver. Je merkt in Amerika of andere landen waar religie nog een belangrijke rol speelt, dit soort zaken beter begrepen worden.
Vandaar dat ik zei: Welcome in the rabbit hole...
Daarmee wil ik uiteraard niet zeggen dat niemand dat hier kan bevatten, maar ik ben me wel bewust dat dit voor vele nog een brug te ver is, net zoals magie, vandaar dat ik er niet te diep op in ga.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan