Ga er juist dieper op in, Reiziger, het is belangrijk om te begrijpen wat er al zo lang gaande is. Dit is een tijd van waarheid, dus hou je niet in!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ga er juist dieper op in, Reiziger, het is belangrijk om te begrijpen wat er al zo lang gaande is. Dit is een tijd van waarheid, dus hou je niet in!
Mike
Hier weet ik weinig van. Wat is bezetenheid en wat is de oorzaak? Is het een psychische aandoening? Drugsgebruik? Wat speelt er nog meer mee?
Zodra een persoon is bezeten door zo'n entiteit... Is die persoon dan volledig overgenomen door die entiteit of behoud die persoon nog wel z'n oorspronkelijke persoonlijkheid, bewustzijn en ziel? Of is het een soort combinatie... Dat zo'n persoon deels bestuurt word of dat bezetenheid in momenten optreed? Hoe moeten we dat zien?Bezetenheid heeft meerdere oorzaken, maar is niet te verwarren met een psychische aandoening of bijwerkingen van drugsgebruik. Alhoewel bezetenheid kenmerken kan hebben van psychologische aandoening en de bijwerkingen van drugsgebruik en andersom, is er toch letterlijk "een wereld" van verschil. Bezetenheid is "letterlijk" een toetreding van een duivel/demoon in het menselijk lichaam en die op die manier de controle "kan" uitoefenen op het brein en lichaam.
Bezetenheid word helaas (nog) niet erkend door de wetenschap, rarara hoe dat komt? Juist, we worden dom gehouden en alles word op de hoop van big pharma gegooit, onder het mom van psychische aandoening, waar zij natuurlijk altijd een "behandeling" voor hebben, maar niet de "juiste". Resultaat: het word alleen maar erger en niet beter, maar dat is ook de bedoeling (van de cabal).
Op de vraag wat er nog meer mee speelt (bij bezetenheid), is het antwoord:
Bezetenheid heeft vele oorzaken. De grootste is het ongeloof in God de enige die het recht heeft om aanbeden te worden en afgoderij.
Bezetenheid kan ook ontstaan door het aanbidden/aanroepen van duivels, dit zie je bij de cabal, maar ook bij mensen die magie uitvoeren of laten uitvoeren.
Het is dus een misvatting dat er een goede en slechte (zwarte) magie is, magie is per definitie slecht als je begrijpt "hoe" en met "wie" het tot stand komt.
Extreme angst/trauma kan ook tot bezetenheid leiden, denk o.a aan MK-Ultra...ze zetten ons bewust op een dwaalspoor en houden dit soort zaken voor de mensen achter.
Er zijn nog meer oorzaken die bezetenheid in de hand werken, maar ik denk voor nu dat dit voldoende is.
Zeer interessant allemaal @Reiziger!! Is er niet ook een topic die zwarte magie/tovenarij heet. Misschien dat we daar verder in kunnen? Is maar een idee.
Als je ze zo ziet begrijp je dat ze vroeger op de brandstapel gingenOk, hele gekke vraag, maar na het kijken van dat filmpje voel ik me raar, soort paniek reactie in mijn lijf dat ik niet herken en wazig hoofd. Mijn handen trillen helemaal. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Zit ik mezelf nu gek te maken
Zeker!Als je ze zo ziet begrijp je dat ze vroeger op de brandstapel gingen
Ok, hele gekke vraag, maar na het kijken van dat filmpje voel ik me raar, soort paniek reactie in mijn lijf dat ik niet herken en wazig hoofd. Mijn handen trillen helemaal. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Zit ik mezelf nu gek te maken
Ok, hele gekke vraag, maar na het kijken van dat filmpje voel ik me raar, soort paniek reactie in mijn lijf dat ik niet herken en wazig hoofd. Mijn handen trillen helemaal. Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring? Zit ik mezelf nu gek te maken
FijnGeen gekke vraag Gaia, ik vind het goed dat je dit durft te zeggen.
Ik geloof dat niemand hier op het forum gek is, dus ook jij niet...maar ik kan het plaatsen dat je dit ervaart.
Ik weet niet of het handig is om dit te zeggen, maar er doekjes omheen wikkelen vind ik ook geen goed idee, zeker nu de wil er is vanuit het forum om te weten wat er al zolang gaande is.Fijn
Hoe zou jij dit verklaren?
Ik heb wel eens ergens gehoord/gelezen (weet echt niet meer waar) dat wanneer je in contact komt met duivelse entiteiten, je de woorden 'God' of 'Jezus' moet gebruiken om deze entiteiten uit te schakelen/af te schrikken.Ik weet niet of het handig is om dit te zeggen, maar er doekjes omheen wikkelen vind ik ook geen goed idee, zeker nu de wil er is vanuit het forum om te weten wat er al zolang gaande is.
Je geeft zelf al aan dat je dit niet herkent en normaal niet zo paniekerig bent.
Trillende handen, wazig in je hoofd "kan" door contact met demonen ontstaan. Ik had al eerder aangegeven dat o.a door extreme angst(schrik) bezetenheid kan ontstaan. Aan het geen wat jij schrijft en de symptomen, lijkt het er op dat dit zo'n moment was.
Hiermee wil ik niet direct de conclusie trekken dat je nu te maken hebt met bezetenheid, maar het is wel een symptoom.
Heb ik ook gehoord.. een kruisje slaan.Ik heb wel eens ergens gehoord/gelezen (weet echt niet meer waar) dat wanneer je in contact komt met duivelse entiteiten, je de woorden 'God' of 'Jezus' moet gebruiken om deze entiteiten uit te schakelen/af te schrikken.
Zou hier een kern van waarheid in kunnen zitten?
Was er niet ooit ergens een (duivelse) sekte die mensen verbood de naam van Jezus uit te spreken?
@Reiziger, ben je beroepsmatig bezig met dit soort zaken? Gewoon interesse hoor.
Ik heb wel eens ergens gehoord/gelezen (weet echt niet meer waar) dat wanneer je in contact komt met duivelse entiteiten, je de woorden 'God' of 'Jezus' moet gebruiken om deze entiteiten uit te schakelen/af te schrikken.
Zou hier een kern van waarheid in kunnen zitten?
Was er niet ooit ergens een (duivelse) sekte die mensen verbood de naam van Jezus uit te spreken?
@Reiziger, ben je beroepsmatig bezig met dit soort zaken? Gewoon interesse hoor.