Pizzagate

artikel is wel van 5 jaar geleden, dat zou hij nu niet meer kunnen zeggen denk ik met alle bekendheid rondom de pizzahut

ik kan me de boekenlijst van vroeger nog goed herinneren. Die verheven boeken waaraan de jeugd zich moest blootstellen. Behalve 2 of 3 mooie boeken herinner ik mij vooral rare boeken, geen idee waar het overgaat/cq wat het nut van dit schrijfsel is behalve mij te vervelen en boeken met vieze gedeeltes.
Ik heb mij er een paar maanden geleden zwaar over verbaast toen dat kickbox? gevecht er was. Hoeveel columnisten uit mijn krant het hadden gezien. Bijna allemaal halve vegetarischers omdat dieren zo zielig zijn en zich onderwijl verlustigen terwijl 2 mannen elkaar het licht in de ogen proberen uit te slaan. Dan hef ik in mijn handen omhoog en zeg hoe dan.
Het zelfde met die 50 tinten grijs, ik heb het nooit gelezen, maar ik heb ooit wel eens een stout boek uit de bieb geleend. Dus ik meen te weten waar het heen gaat. Prima dat je zo'n boek een keer leuk vindt. Het kan wat prikkelen. Maar dat gedoe erna. Mega veel mensen hebben het dus gelezen en durven er ook nog voor uit te komen. Het zelfde vind ik van Jan Wolkers. Nooit iets gelezen van de man, maar ik ben een keer getrakteerd op een pagina uit zijn boek. Dat was genoeg voor mij.
Sorry, maar ik vind je vies en raar als je dat soort dingen verheven vindt. Nog raarder is het als die shit op boekenlijsten komt of dat ze aanzien hebben, er met eerbied over geschreven wordt, door mensen die zich ook verheven voelen om dat ze die shit verheven vinden. Bah. Inderdaad, vieze linkse 'verheven' viespeuken. En dan maar zeiken dat Thiery eng is met zijn woord boraal. Dan zitten er gewoon draden verkeerd om aangesloten in je hoofd.
Zo dat lucht op.

Terwijl er toch heel wat wereldliteratuur te vinden is, moesten wij in de middelbaar "kartonnen dozen" lezen van Tom Lanoye ..
Moet ik meer zeggen ?

een fb vriend van james alefantis, de pizzaboer in washington dc
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4112965755387547&set=a.339705199380307&type=3&theater

opmerking van deze rare man, die ook een fascinatie heeft voor licht. Rare kunst met lichten, maar ook wetenschappelijk. Deze opmerking is een aantal posten ouder dan die van hier boven:
Dr. Anthony Fauci for President

Krijg de creeps van deze griezel

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan