Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
April 19 is the first day of the 13-day Satanic ritual day relating to fire, the fire god, Baal, or Moloch/Nimrod (the Sun God), also known as the Roman god, Saturn (Satan-Devil). This day is a major human sacrifice day, demanding a (Fire sacrifice) with an emphasis on children.
De COVID-19-benefiet, "One world: together at home" genaamd, is een initiatief van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) en Global Citizen, het actieplatform dat tegen 2030 de armoede de wereld uit wil helpen. Sinds het begin van de coronacrisis maakt Global Citizen "Together at home", een dagelijkse webcast met livemuziek die de adviezen van de WHO wereldwijd verspreidt. Lady Gaga steunt Global-Citizen en haalde met het platform al 35 miljoen dollar op om het verraderlijke coronavirus te bestrijden.
Nou, antwoord gekregen. Ik heb een ban van 60 dagen op BBN. Ik had per abuis een link bijgeplaatst en dat mag daar niet omdat ze niet het risico willen lopen om als FB groep verwijderd te worden. Ik baal behoorlijk van
Marijan, ik vraag me af of dit echt zo is. Ik heb wel eens contact met hem op Messenger. Had hem gevraagd de link van commonsense te plaatsen. Hij zou kijken. Ondertussen kreeg ik de afgelopen dagen allemaal informatieve berichten. Met geen woord gesproken meer over of hij het ging plaatsen wat ie ervan vond terwijl ik daar nog een aantal keer naar gevraagd heb.
Wat langer geleden zat hij ook af te geven op de gele hesjes. De Q berichten die hij mij privé stuurt zijn volgens hem altijd de waarheid.
Meteen een van van 60 dagen is best overdreven. Heb meer het idee dat hij zelf wil bepalen en niet open staat voor andere informatie.