Pizzagate

Ik heb dit geprobeerd maar kom niet verder dan de sale en dan zie ik geen meisjesnaam staan. Orignele post is van FB maar ik krijg dit bericht niet geplaatst als ik de link erbij plak samen met de afbeeldingen.

Tw6zgnlre8se6bqywycwchc1qt4utrmrs.jpg
Tmiwy2w6d3ijzetzuin4br8kwxvj4qvhg.jpg

De link naar de post van het bericht hierboven.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10158766599874878&set=gm.221995102269598&type=3&theater&ifg=1

Ik heb geprobeerd te doen wat op deze foto staat maar kan geen meisjesnaam vinden dus weet ik niet waar ik zoeken moet.

Wel las ik dat er in de tussentijd wat weggehaald was. Maar de screenshots zeggen veel.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10158766599874878&set=gm.221995102269598&type=3&theater&ifg=1

Tm2awenvem7s67m712yl1d7stprq8enbw.jpg
T4wt85d8x41swt3dhrjzyukvy0a7svxc3.jpg

Ik heb een poging gedaan Binc, maar ik kom ook niet ver. Een andere weg om het te proberen is misschien via de video van Polly (minuut 5 tot minuut 7) &t=1353s

Of een andere youtube video testen.

Ja, als je in youtube waifair typt krijg je veel filmpjes. Is dat wat je bedoeld?

Als je in Yandex typt: Young: is dit het resultaat. Probeer maar. Alleen Young, meer hoef je er niet achter te zetten.

https://yandex.com/images/search?from=tabbar&text=young

Heb de video van Pedogate 2 bekeken, los van de ziekelijke inhoud nog een ding wat opvalt:

In de video word gesuggereerd dat alleen yandex met dit probleem kampt, maar zoekmachines zoals google niet. Dit klopt absoluut niet, "ook" via google bleek al eerder via "omwegen" pedozooi rond te circuleren.

Let dus goed op, dat je kritisch blijft, soms word je "gelokt" met een beetje waarheid  die vermengt is met een deel misleiding, zodat je op een dwaalspoor word gezet.

Ja, daar lijkt het op. Alleen na aanleiding van reiziger zijn bericht denk ik te begrijpen dat Yandex gehackt is ofzo. Wanneer je hetzelfde in Google typt dan krijg je deze treffers niet.

https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/WHO_BZgA_Standards_dutch.pdf

De richtlijnen voor seksuele en relationele vorming in Europa zijn door de Bundeszentrale für gesuntheitliche Aufklärung (BZgA) ontwikkeld in samenwerking met de Europese Afdeling van de WHO en een internationale werkgroep waaran medewerkers van de volgende organisaties deelnamen (in alfabetische volgorde):

Austrian Institute for Family Studies: Olaf Kapella
Contraception and Sexual Health Service, Nottinghamshire Community Health (UK): Simone Reuter
Department of Women’s and Children’s health, University of Uppsala (Sweden): Margareta Larsson
European Society for Contraception: Olga Loeber Evert Ketting, Consultant (The Netherlands)
Federal Centre for Health Education, BZgA (Germany): Christine Winkelmann, Stefanie Amann, Angelika Heßling, Monika Hünert, Helene Reemann
International Centre for Reproductive Health at the University of Ghent (Belgium): Peter Decat, Kristien Michielsen
International Planned Parenthood Federation, IPPF: Doortje Braeken, Ada Dortch Lucerne
University of Applied Sciences and Arts (Switzerland): Daniel Kunz
Norwegian Directorate of Health: Ulla Ollendorff
Rutgers Nisso Group (The Netherlands): Ineke van der Vlugt
Sex Education Forum, National Children’s Bureau (UK): Anna Martinez
Sexual Health Clinic Väestöliitto, The Family Federation of Finland: Dan Apter, Raisa Cacciatore
Swiss Foundation for Sexual and Reproductive Health, PLANeS: Marina Costa
SENSOA (Belgium): Erika Frans
UNESCO: Ekua Yankah
WHO Regional Office for Europe: Gunta Lazdane
World Population Foundation: Sanderijn van der Doef

Ben zelf onderaan begonnen bij Sanderijn van der Doef. Wie is deze vrouw die mee heeft geholpen aan richtlijnen voor sexuele voorlichting aan kinderen van 0 tot 4 jaar?! Door wie wordt zij gefinancierd? Wat doet ze, met wie, waar?

Helpt er iemand mee?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan