Pizzagate

Ja, jij wilde een treffer met kinderen erin. Dan moet je ff in google typen en zoeken.
Ik had het dan beter moeten formuleren ja, mijn fout. Maar in deze hit gaat het dus niet om adrenochrome en de andere hits die je ook zult krijgen, daar gaat het ook niet om 'echt' adrenochrome, want dat zijn technische snufjes.

Binc, ook hier (link vanuit de facebook post:_https://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=adrenochrome) zie ik nergens dat het gaat om chidlern, kinderen, baby adrenochrome. Dit geeft dezelfde resultaten als zoeken via alibaba zelf.

Kijk ff vanaf minuut 1.17. En anders ga je zelf maar ff flink een aantal pagina's googlen.

Type adrenochrome alibaba in google. Niet op die site zelf. krijg je heel wat meer treffers.
Succes, ik heb er alle vertrouwen in dat jou dat wel lukt.

Over vooringenomen conclusies gesproken, ik denk dat mijn standpunt neutraler is dan menig hier

Mijn doel is niet om neutraal te willen zijn hoor😁

Kevin

Oh, ik zie het al hierboven. Hoezo neutraal?  En wat heeft Friends ermee te maken? Tenminste, die namen komen me bekend voor uit Friends.

Al snap ik je toon niet helemaal, thanks voor dit filmpje. Dit is wel net weer anders dan Kevin liet zien, want die twitter post van Kevin vond ik transparanter. Ik kan na het filmpje 2 keer bekeken te hebben niet zo gauw uithalen welke zoektermen gebruikt worden (morgen zal ik even beter kijken of het toch ergens te vinden is) en ook zie ik geen chidlern, waar het mij deels om te doen is maar goed.

De discussie voortzettende, de volgende stap voor iemand (liefst een officiële instantie) om te doen is, gewoon die zooi bestellen en analyseren op sporen van rode bloedcellen, menselijk DNA, of ander bewijs dat het van kinderen komt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook een beetje miste nog bij de wayfairgate, waarschijnlijk is dat niet gedaan omdat het illegaal is, maar iemand had gewoon een bestelling moeten doen, alles vastleggen op camera en kijken wat er aan zou komen of hoe de communicatie zou verlopen.

Sorry hoor als de toon rot over komt bij je. Maar je kan toch zelf ook zoeken? Geen idee wat je verder bedoeld. Maar als je het wilt onderzoeken, waarom bestel je het dan niet?

Oh, ik zie het al hierboven. Hoezo neutraal?  En wat heeft Friends ermee te maken? Tenminste, die namen komen me bekend voor uit Friends.
Neutraal omdat ik, alleen als ik eerlijk naar mezelf ben, ik makkelijker achter 'feiten' kan staan.

Hier een draadje van inevitable 17. In het kort: rachel chandler, zou staan voor rachel c[ild]handler, een persoon die kennelijk regelmatig genoemd is door Q. En 17 juli zou Sarah Ruth Ashcraft, een slachtoffer in het pizzagate schandaal, hebben gezegd dat de persoon achter rachel chandler Julie Rose is. Als dat klopt is dat (1) een nieuwe vis is de hele zaak en (2) dan worden oude Q posts en enkele (voor mij iig) onduidelijke twitter berichten van Trump opeens opgehelderd, waardoor heel die zaak nog een stuk sterker wordt.

Dat je achter feiten staat prima. Maar betekent niet dat anderen dit voor jou moeten gaan zoeken als je de moeite zelf nauwelijks neemt.

sorry, maar voor wat betreft onderstaande wat je aangeeft. Serieus geen idee waar het over gaat. Heb mezelf eerlijk gezegd niet heel ver verdiept in dit onderwerp verder. Kan er niet over mee praten eerlijk gezegd.

Sorry hoor als de toon rot over komt bij je.
Iets rot vinden is iets anders dan iets niet snappen, maar ik dacht gewoon dat ik Q beter begreep onder het motto: WWG1WGA, samen onderzoeken en achterhalen hoe de vork werkelijk in de steel zit.

Ja, daar heb je gelijk in. Snap ook nog genoeg dingen niet. Zelf ook ervaren als ik iets niet snapte en door vroeg niet verder te komen. Daarom houd ik tegenwoordig bij de dingen die ik wel snap om te voorkomen dat als je aangeeft het niet te snappen je over ik praat of dat sommige dingen niet eerlijk zijn. Dus dat moeten we maar gewoon accepteren en zelf onderzoek doen.

Ben een beetje klaar mee om dingen te vragen of met oplossingen te komen.

Hieronder nog foto's van Bol.com

T6n27c3nrbyasimbulatl7glu37tykq3m.jpg

Er zat ongeveer uur verschil tussen plaatjes hoge prijzen  en daarna niet leverbaar en daarna prijzen van rond 40 euro. Die laatste even niet bij de hand

Ik heb het al geplaatst, maar toch nog eens hier.

Rambo Schwarzwald in ander daglicht:
Wir sprechen über den Polizeieinsatz im Schwarzwald, das Sanatorium der Rothschilds und den Bankencrash, welcher sich ankündigt.
https://www.bitchute.com/video/F2QuIE1QudBc/

Dus alleen in het begin heeft hij het erover, de rest gaat over de banken (ook interessant, maar ander thema).

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan