Pizzagate

Tz17oplk8g2sj7b1ezth1mwtf6ii7zxik.jpg

https://www.ad.nl/binnenland/raadselachtige-overval-op-bol-com-vrijwel-onmogelijk-zonder-hulp~aad92331/
deze 'boeken'liggen toch niet op voorraad?
Wie wou hier even binnen kijken?

dit soort dingen worden nu volop op twitter en fb gedeeld:
Zo veel nieuwe besmettingen met Corona geconstateerd ... Wow.....!!!
Australië- 20,000
Canada- 45,288
Duitsland- 100,000
India- 96,000
Jamaica- 1,984
Rusland- 45,000
Spanje- 20,000
United Kingdom- 112,853
United States- 460,000
Foutje.
De cijfers hierboven zijn vermiste kinderen !!!
(hoor je NIETS over van je staats media.)
#SaveTheChildren #wakeupandmakeup

Het hastag savethechilderen wordt expres gebruikt, want er is ook een organisatie van ..... stouterds. En ze willen expres deze verwarring. Zodat de link tussen kindermisbruik en deze organisatie gelegd gaat worden door de argeloze burger.

deze hoort er ook een beetje bij:
https://erwaseens-onzeplaneet.blogspot.com/2020/08/corona-wat-is-er-nu-werkelijk-gaande.html

Die boeken op Bol zijn inmiddels verdwenen. Inmiddels begrijp ik via een Q volger dat dit soort boeken aangeboden worden als kinderen. Vandaar die prijzen. Dit wist ik nooit. Na aanleiding van deze uitleg heb ik een kijkje genomen in het inkijk exemplaar welke voor sommige boeken van deze nep schrijver beschikbaar zijn. Ik kwam o.a dit tegen in het boek skrilla.

De tekst uit het inkijkexemplaar:

911 , what is your emergency?”

‘’Somebody shot my fiancé! Hurry PLEASE!”

“Okay ma’am, what is your location?

“It’s the corner of uh-um...  176 and Arthur avenue, we’re outside Joey’s restaurant, Oh my God is he gonna be okay? ...

Google nu dit adres (176 Arthur avenue Joey’s restaurant) en zie waar het naar verwijst. Daarna de coordinaten opgezocht maar dat leidt dan weer niet naar een pizza restaurant.

Vreemd is wel dat het verwijst naar een pizza restaurant dan. En die schrijver bestaat ook niet. Bol heeft de boeken verwijderd maar wanneer je op de titel van deze boeken zoekt incl de schrijver kom je ze nog steeds elders tegen.

T91fcapdfbwt6lv7h80hofkrc5qyhd0hg.jpg

Frazzledrip Part One: George Soros, Prince Johan Friso and Queen Beatrix.
Het verhaal van Annemarie van Blijenbergh.
&feature=youtu.be

Die boeken op Bol zijn inmiddels verdwenen. Inmiddels begrijp ik via een Q volger dat dit soort boeken aangeboden worden als kinderen.

Echt vreselijk hoor. Sowieso pleur maar op met bol.com mij zijn ze kwijt als klant! Ook mede vanwege de boycot van zwarte piet artikelen. Eerst verkochten ze ook al recepten boeken voor koken met babyvlees, walgelijk!

Zien julie in die blauwe bol met witte letters (rechts naast bol.com niet ook 666? De 'b' sowieso, maar de 'o' en 'l' zijn een 6 die niet helemaal af is.

Mike

Zien julie in die blauwe bol met witte letters (rechts naast bol.com niet ook 666? De ‘b’ sowieso, maar de ‘o’ en ‘l’ zijn een 6 die niet helemaal af is.

Die blauwe bol met witte letters vind ik ook al een tijd verdacht.

Idd heel walgelijk Sampjes.  Voor mij allemaal onlogisch dat dit bestaat en gebeurt. Voelt alsof ik in een film zit waar ik nooit weet van heb gehad en de hele wereld moet wantrouwen. Nu dus ook al Bol. Nou prima, dan geen spullen bij Bol. Ook een boycot op.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan