Pizzagate

Zij is een MK Ultra-slachtoffer, van jongs af aan geprogrammeerd middels ernstige traumatisering tot 'sex kitten', daarom vertoont ze ook dissociatief gedrag.

Zij is helaas niet de enige:

Anna Nicole Smith:

Britney Spears:

Mike

Mag ik vragen, wat moeten we zien in dat filmpje van Katy Perry? En waar slaat het exact op?

Oké, heb ik gezien. Is dan de conclusie dat zij zelf slachtoffer zijn van pizzagate? Is dat de link die je daarmee bedoeld?

Exact. We moeten ze niet veroordelen. Het zijn zelf slachtoffers.

Ja ik vind het eerder ook echt zielig voor ze. Daar hebben ze zelf niet voor gekozen, triest hoor.

Lijkt mij ook niet meer dan logisch om niet te veroordelen. Dat komt op hetzelfde neer als mensen die mongool zijn te veroordelen. Een normaal mens doet dat ook niet.

Hoi, dat dat zij degene was  die kindertjes Misbruikte , omdat ze ook in een clownspak rondliep ...dus echt een slachtoffer ....

Slachtoffers van misbruik worden heel vaak ook daders, het is dieptriest. Ik ga er van uit dat Trump en de white hats professionele mensen klaar hebben staan om dit soort mensen te deprogrammeren.

Mike

Tsx80fx3hx8fquhmelhed325tsvadfn3x.jpg

Mike

https://www.dailysquat.com/prison-guards-switch-off-security-cameras-to-give-ghislaine-maxwell-privacy-during-difficult-time/

Micha kat heeft info over van Dissel. Hij zou een kleuter hebben gedood.

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3Krz5Tvg5YBAcSN8PSy0oqXuL8ypBja4nDyc3jmb9ZDlPL2doLQDqGhv8

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan