Iedere succesvolle man in Amerika lijkt wel te worden aangeklaagd voor seksuele intimidatie of verkrachting. Dit kan natuurlijk op waarheid berusten, maar hoe vaak zien we nu niet dat we te maken hebben met 'golddiggers' die denken op basis van leugens en bedrog een flink graantje mee te pikken van het succes dat deze mannen eigenhandig hebben opgebouwd? Alleen in een gynocentrische samenleving behoort dit tot de mogelijkheden en het gebrek aan moraal onder dit soort vrouwen is groot.
Die Sara Morrison heeft haar beschuldiging geuit in een 'exclusief interview' in 2009 met Radar Online, afkomstig van Amerika's grootste roddelblad National Enquirer. Jouw link is afkomstig van de Prive, ook al van twijfelachtige allure als het gaat om journalistieke integriteit en betrouwbaarheid. Nergens vind ik op het internet of er een rechtszaak heeft plaatsgevonden en Dr. Phil schuld heeft bekend of geschikt heeft, het blijft dus bij een beschuldiging van iemand die we kennelijk op haar woord moeten geloven maar er kennelijk geen munt uit heeft weten te slaan.
In datzelfde jaar was daar ineens ene Shirley Rae Dieu, die beweerde door Dr. Phil gehersenspoeld en seksueel misbruikt te zijn. Zij blijkt nogal 'sue-happy' te zijn:
It’s unclear how much she is seeking in damages but Dieu – who filed a malpractice suit against an Orange County hospital in 2002 and sued a car dealership in 2007 – is acting as her own attorney, and her filing is filled with misspellings and grammatical errors. Records also show she filed for bankruptcy in May 2008.
http://people.com/crime/dr-phil-slapped-with-bizarre-brainwashing-lawsuit/
Ik begrijp ook niet zo goed wat jou tegenstaat aan Dr. Phil. Het is een echte alfaman, ik mag hem wel, hij zegt precies waar het op staat.
Mike