Pizzagate

Alex Jones laat z'n ware gezicht weer eens zien en biedt z'n EXCUSES aan aan Alefantis en Comet Ping Pong. En doet dit een dag voor de pizzagate mars die vandaag gehouden wordt. Toeval? Dacht het niet.

Hier een goede analyse van deze actie.

Als zelfs Alex Jones, die als een soort opper-complottheoreticus wordt gezien door velen, als zelfs hij pizzagate als onzin kwalificeert, dan kan de massa weer rustig gaan slapen. De MSM kan hier nu makkelijk naar verwijzen als iemand hierover begint.

Mark

Schokkend. Of wordt hij misschien bedreigd? Laatst werd toch Mike Adams Health ranger gechanteerd om hem kapot te maken?

Zou kunnen.
Wellicht hebben ze belastend materiaal van Jones (niet persé gerelateerd aan pizzagate) wat ze openbaar willen maken als hij niet stopt met aandacht schenken aan pizzagate.
Of hij is een gatekeeper.

Anderen pedo/pizzagate onderzoekers hebben aangegeven juist nu door te willen gaan met het blootleggen van deze netwerken en niet te zullen zwichten voor druk van buitenaf.

Mark

Lijkt erop dat Jones in ieder geval is bedreigd met een fikse rechtszaak, zo niet erger. Ook interessant dat hij met deze officiele rectificatie komt een dag voordat er een protestmars zou plaatsvinden over deze praktijken. Hier een paar interessante video's hierover:

Mike

Ben benieuwd wat dr Phill met de info gaat doen, zijn blazoen is ook niet zuiver als ik dit en dit mag geloven. Hij kan ook controlled opposition zijn.

Ik krijg de kriebels van hem. Maar ik weet ook dat je als man en daarnaast ook nog als therapeut makkelijk bent aan te klagen voor seksueel misbruik. Bewijs is altijd moeilijk te leveren in dat soort situaties.

Iedere succesvolle man in Amerika lijkt wel te worden aangeklaagd voor seksuele intimidatie of verkrachting. Dit kan natuurlijk op waarheid berusten, maar hoe vaak zien we nu niet dat we te maken hebben met 'golddiggers' die denken op basis van leugens en bedrog een flink graantje mee te pikken van het succes dat deze mannen eigenhandig hebben opgebouwd? Alleen in een gynocentrische samenleving behoort dit tot de mogelijkheden en het gebrek aan moraal onder dit soort vrouwen is groot.

Die Sara Morrison heeft haar beschuldiging geuit in een 'exclusief interview' in 2009 met Radar Online, afkomstig van Amerika's grootste roddelblad National Enquirer. Jouw link is afkomstig van de Prive, ook al van twijfelachtige allure als het gaat om journalistieke integriteit en betrouwbaarheid. Nergens vind ik op het internet of er een rechtszaak heeft plaatsgevonden en Dr. Phil schuld heeft bekend of geschikt heeft, het blijft dus bij een beschuldiging van iemand die we kennelijk op haar woord moeten geloven maar er kennelijk geen munt uit heeft weten te slaan.

In datzelfde jaar was daar ineens ene Shirley Rae Dieu, die beweerde door Dr. Phil gehersenspoeld en seksueel misbruikt te zijn. Zij blijkt nogal 'sue-happy' te zijn:

It’s unclear how much she is seeking in damages but Dieu – who filed a malpractice suit against an Orange County hospital in 2002 and sued a car dealership in 2007 – is acting as her own attorney, and her filing is filled with misspellings and grammatical errors. Records also show she filed for bankruptcy in May 2008.

http://people.com/crime/dr-phil-slapped-with-bizarre-brainwashing-lawsuit/

Ik begrijp ook niet zo goed wat jou tegenstaat aan Dr. Phil. Het is een echte alfaman, ik mag hem wel, hij zegt precies waar het op staat.

Mike

Mijn god walgelijk! En uitgebreid neemt hij de tijd alsof hij alle recht heeft om zo aan die jongen te zitten. Voelt zich door zijn uniform blijkbaar onaantastbaar.

HUGE Exclusive Interview with DHS Insider! Talks About #PedoGate & Much More (with Transcript)
Excuses, deze staat hierboven al.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan