Pizzagate

Altijd goed om naar onderbouwing te vragen. Discussies mogen wat mij betreft zeker emoties bevatten, maar bovenal inhoud. Emoties zonder inhoud zijn dogma's en daar heb ik een broertje dood aan.

Mike

Ik ging er (onterecht, zo blijkt) van uit dat allang duidelijk was wat mijn probleem was met LF. Maar goed, nu dus in ieder geval wel.

Mike

Begrijp ik Mike, nu ik het nagelezen heb in de draad "Agenda 21". Ik lees echter niet alles op het forum en krijg dus niet alles mee. Daar liep ik nu even tegen op.

Ik hoop maar dat Trump zich verder niet in die kringen begeeft en zodoende die hele satanische pedo-beerput kan gaan dreggen. Dat hij contacten heeft met dubieuze figuren spreekt dan weer niet in z'n voordeel.

Mark

Daar ontkom je niet aan je je in dergelijke kringen begeeft, Mark. Inmiddels weet je zelf als geen ander hoe wijdverbreid de ziekte is ingebed in die kliek, dus de kans dat je je inlaat met viespeuken is erg groot.

Trump heeft tijdens zijn jaren als zakenman contact met diverse lui gehad in de politiek, het bankwezen en daarbuiten en heeft gedurende die tijd veel geleerd over hoe het allemaal reilt en zeilt bij de elite. Net als hij nu een andere, meer gerijpte persoonlijkheid is als ten tijde van de 'grab 'em by the pussy'-tijd van 11 jaar terug, zo is hij uitgegroeid tot de godvrezende familieman die hij nu is. Het is allemaal een persoonlijke ontwikkeling op basis van opgebouwde levenservaring.

Al die jaren is hij nooit in opspraak geweest m.b.t. misbruikkwesties en 'ineens', pal voor de verkiezingen, zijn daar beschuldigingen van diverse vrouwen, waarvan er geen enkele stand heeft weten te houden en 1 voor 1 even snel als ze opkwamen via de alternatieve media konden worden ontzenuwd. Vandaar dat mijn standpunt is dat, tot het tegendeel bewezen is, Donald Trump NIET tot de satanische groep van viespeuken behoort die hem ten val wil brengen.

Mike

Trump heeft tijdens zijn jaren als zakenman contact met diverse lui gehad in de politiek, het bankwezen en daarbuiten en heeft gedurende die tijd veel geleerd over hoe het allemaal reilt en zeilt bij de elite.

Juist daarom weet hij wat er aan de hand is, ik heb begrepen dat hij zag en zich er van af keerde. Vandaar dat hij het nu wil aanpakken.

Cynthia McKinney was een van de weinige politici die kinderhandel, 9/11 en andere controversiele onderwerpen ter sprake bracht in het Amerikaanse parlement:

Mike

https://townhall.com/columnists/lizcrokin/2017/02/25/why-the-msm-is-ignoring-trumps-sex-trafficking-busts-n2290379

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan