Privacy (op computer, telefoon en meer)

Even een vraag aan alle mensen hier.
Zijn er nog meer mensen die leven zonder Smartphone?
Alleen met een zogenaamde Dumbphone?
Weet niet of hier al een topic over is?

Ben benieuwd of er meer mensen zijn😁
Heb er wel een (een oudje, is inmiddels ook wel dumb) maar gebruik hem eigenlijk niet of nauwelijks.
Internet, whatsapp en TG staan op mijn laptop dus daar heb ik zo'n ding niet voor nodig. Wat ik wel vaak doe is podcasts downloaden op laptop en dan overzetten op slimfoon om wat meer bewegingsvrijheid te hebben.

Ik heb nog steeds een domme telefoon, ik heb het altijd belachelijk gevonden om zoveel geld te betalen voor een telefoon en hij kan alles wat ik nodig heb. De enige keren dat ik er wat aan zou kunnen hebben was als er een trein storing was en het stond nog niet op de borden, maar dan is er altijd wel iemand aan wie je kan vragen wat er aan de hand is. Ik ben ook weer van plan weer voor een domme telefoon te gaan, weet nog niet welke maar het ziet er naar uit dat ik dat tot eind 2027 kan uitstellen.

Ik heb nog steeds een domme telefoon, ik heb het altijd belachelijk gevonden om zoveel geld te betalen voor een telefoon en hij kan alles wat ik nodig heb. De enige keren dat ik er wat aan zou kunnen hebben was als er een trein storing was en het stond nog niet op de borden, maar dan is er altijd wel iemand aan wie je kan vragen wat er aan de hand is. Ik ben ook weer van plan weer voor een domme telefoon te gaan, weet nog niet welke maar het ziet er naar uit dat ik dat tot eind 2027 kan uitstellen.
Mooi om te horen. Heb zelf nu net een nieuwe voor 16 euro. Alcatel 30.80. prima toestelletje. Ik weet wat het is om zonder smartphone te leven dus geen problemen tot dusver.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.575
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan