PS2019

Die ene zetel is 'too close to call', kan dus plus of min 1 zijn aangezien het exit polls betreft.

Mike

Weet ik. Maar klavertje wil ik helemaal niet zoveel winst zien halen. Gelderland en noord Brabant zijn grote provincies. Ben benieuwd hoe de kleinere provincies het gaan doen.

Jongens wat is het spannend, ik houd het bijna niet meer uit.

Hier ook niet te houden. Zo spannend, nu al!

GroenLinks +4 bleh
sgp -1 snik
pvvd +1 schud schud
interessant zou zijn om in nl te zien wat de vrouwen stemmen versus de mannen en stad versus dorpen en platteland

De coalitie is haar meerderheid kwijt, maar behaalt een krappe meerderheid met GL of PvdA, op basis van deze exit poll.

Mike

We moeten nu afwachten, maar hoe dan ook, de tendens is geweldig. Dit laat toch wel zien hoe het overgrote deel van Nederland denkt, een verschuiving naar rechts, tegen het establishment.

Dorothé

Ik ben weer thuis van het stembureau...

Ik had eerder vandaag een rode spuitbus gekocht bij de Action.

Ik kom aan bij het stembureau, zoals aangegeven kleur 1 hokje rood.. Ik spuit dat hokje rood word ik in mijn nek gepakt door 2 beveiligers met de mededeling dat het niet de bedoeling was om het hokje rood te spuiten. Ik wees hem erop dat er stond vermeld; Kleur 1 hokje rood, dat konden ze blijkbaar niet waarderen.. sjonge ?

Tegenwoordig mag je ook niks meer ??

Zit ik ernaast met mijn gevoel als ik denk dat baudet wacht met spreken totdat Rutte wat heeft gezegd? Ik vind zijn reactie toch wel terughoudend en afwachtend.

Baudet staat op het punt om te soreken, idd na Rutte. Rutte maakte overigens opnieuw een wankele indruk, hij is duidelijk uit het veld geslagen.

Mike

ja, dat doet Baudet slim. Maar waarom komt ie nu niet? Tactiek? of is ie flabbercasted van zoveel stemmen en had ie dat niet verwacht?

Rutte weet hier geen raad mee dat er zoveel stemmen van niks naar FVD is gegaan. Dat heeft hij nog nooit gehaald.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan