PS2019

Ik moest vanmorgen naar het UWV voor een training. Heb op het station natuurlijk FvD gestemd. Ik was de eerste die daar ging stemmen.
Wat een verrassing dat in de trainingsgroep een jongen zat die in de politiek zat (groen links). Ik was daar echter voor een training en wilde mezelf niet buiten spel zetten. Ik heb wel gezegd in de pauze dat ik niet op groen links gestemd had.
Daarna zei een andere deelnemer dat alles in orde was, maar dat de 30% populisten wel mochten vertrekken. Men had het even over Wilders en een man gaf aan niet op Wilders te stemmen, maar dat hij best wel soms punten had.
Daarna moesten we ons voorstellen in de groep.
Ik deed mijn verhaal en een deelnemer zei dat ik erg zacht was en met hart voor patiënten en dat ik dus in de zorg links was. Ik zei, oh, dat mag dan wel zijn, maar ik ben absoluut niet links hoor. Meer zei ik niet.
Tja, dan wordt je op zo een training ook nog eens ermee geconfronteerd dat iedereen daar zo links is als een dom konijn.

Dorothé

Maar misschien neem ik het te letterlijk.

Als je dit zelf al zegt vanwaar dan deze discussie? We gaan toch niet in een discussie belanden over de 1 of andere berekening waar de stem van een niet stemmer heen gaat? Hie dan ook, niet stemmen is geen optie.

Ik hoor net Rutte zeggen over Utrecht: 'we stonden er klaar voor en hebbem het geoefend. Dat blijkt te werken.'

Kun je heeeel dubbel opvatten ;-)

Ik heb niet de illusie dat Baudet een Nederlandse Trump is. Daar is hij te soft voor. Zolang het FvD programma maar in grote lijnen wordt uitgevoerd ben ik al tevreden. Dat betekent:
- weg met het klimaatakkoord,
- grenzen sluiten net als Hongarije en Amerika,
- uit de EU en Eurozone.

Glyfosaat, vaccinaties, enz. zijn ook erg belangrijke onderwerpen, maar eerst het land redden en het daarna beter maken.

Could not agree more! Maar je verzetten tegen de stelling dat je stem verloren is als je niet stemt is naief als je weet dat de andere kant vals speelt!

Mike

?s=19

Voor kinderen tot 3 wordt een uitzondering gemaakt.
2 maten weer!

Ik heb de indruk dat het niet eerder zo smerig gespeeld is als nu met deze verkiezingen. Behalve in de periode van Pim Fortuyn. Of ligt het aan mij?

Er staat veel op het spel, het is erop of eronder voor de bestaande macht. Daarom telt ook elke stem en kun je niet volhouden dat je stem niet verloren gaat als je deze niet uitbrengt!

Mike

Helemaal mee eens! Ik hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen en de uitslag overweldigend zal zijn voor rechts!

Aangezien er op mijn stembiljet 2 waterschappen zijn / waren vermeld dacht ik dat ik op ieder waterschap een kruisje moest zetten. Denk fout.
Maar toen ik de deur uit ging kreeg ik een helder moment. 1 kruisje bij 1 van de 2.

Dom dom.

Ik dacht dat je stem dan blanco gerekend word? Of ongeldig? Weet het even niet. Is het met de andere wel goed gegaan Liesje? Dus met de Ps 1 kruisje gedaan?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan