Ik vindt het altijd heel erg als ik mensen zie met Psoriasis, wetende als dit aan de buitenkant al zo zichtbaar is, hoe het er dan binnen wel niet moet uitzien. Ik bedoel dit niet lullig, maar wil wel zeggen dat je het zeer ernstig moet nemen. Het laten staan van granen is totaal geen gek idee, omdat er een enorme link is met je darmen..
Ben weleens benieuwd hoe überhaupt je ontlasting is, hoe vaak, pijnlijk, lastig, dun/dik etc...
En welke klachten heb je nog meer, al beginnen reuma klachten wellicht? Jicht in handen of voeten? Net zoals bij mensen met darmonstekingen is het echt 1 minuut voor 12 en heb je niet veel te verliezen. Zo te lezen ben je al goed bezig en aardig op weg, probleem jezelf te stimuleren, ook door mensen op dit forum (nu weet ik dat bovenstaande niet echt positief is, maar zie het als een stimulerende boodschap).
Ga ook zelf op onderzoek uit, de meeste successen heb ik geboekt, niet door het advies van andere op te volgen maar door zelf op onderzoek te gaan, zelf te voelen wat wel/niet goed is voor je, het is tenslotte jouw lijf en jij kan alleen voelen wat goed voelt!
Veel sterkte en heel veel suc6!