Quote:
Tanja,ik ben bekend met artritis problemen ,ben geloof ik in november een jaar hier op het forum.In bijna een jaar tijd heb ik me redelijk netjes aan de waps gewoontes gehouden,op één dieet na ,dit was het dieet van dr Pagano ,heb hier een boek van gekocht.Dit dieet bestond uit het volgende :80% van je dagelijks eten moest bestaan uit groente en fruit,en 20% kip vis en mager vlees.en magere melk.Op een gegeven moment kreeg ik van mensen te horen dat ik te veel was afgevallen,had dit niet in de gaten ,want de weegschaal was kapot,toen ik weer ging wegen zag ik dat ik maar 58 kilo woog ik schrok hier van..Mijn normale gewicht is 68 kilo.Ben toen onmiddellijk gestopt met het dieet van dr Pagano .En ben veel gaan eten ,ook fout eten om snel veel aan te komen.Ben nu in 6 weken weer op mijn oude gewicht dus 68 kilo ,waar ik blij mee ben,behalve dan die klacht die ik hierdoor heb opgelopen.Sorry dat ik even het verkeerde pad op ben gegaan.Heb me laten verleiden door de mooie berichtgevingen van Dr Pagano die vele psoriasis patiënten genas.Met alle gevolgen van dien.Mijn ziekte is nooit over geweest ,maar ik kan je wel vertellen dat ik al ruim een half jaar van de zware tabletten af ben (methotrexaat).Bij mijn dochter van 8 is ook psoriasis geconstateerd zij had het ook best heftig ,wat ik het aller ergste vond.Zij heeft nu bijna geen klachten meer sinds wij biologische eten.Snoepen doen ze ook niet meer thuis,ze hebben daar geen behoefte meer aan.Ik wil weer kunnen eten ,anders neem ik misschien een paracetamol ,wil niet weer veel afvallen.