QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Wat is er aan de hand met Dr Corsi? Heeft hij Q verlaten en zijn tweets lijken aggresiever te worden.

Ik begrijp zijn ongeduld. Ik ben zelf ook heel ongeduldig met Q die met grote kreten (March Madness, April Showers, MOAB, BOOM week) die grote verwachtingen wekken maar niet duidelijk lijken te worden (misschien alleen op de achtergrond). Wat mij betreft is het slechte PR/expectation management. Begin dit jaar heb ik hoog van de toren geblazen bij mijn familie (hrc in oranje overal binnen enkele weken) maar ben behoorlijk op mijn plaat gegaan door dat er niets concreet lijkt te zijn gebeurd.

Maar de Q train verlaten gaat mij te ver en ben ook verbaasd over Dr Corsi.

Ik neem gewoon gas terug en ik kijk om de paar dagen naar Q (via Lisa Mei tweets) ipv om het uur :)

Als er op 11 Nov 2018 nog niets publiek gebeurd is dan verlaat ik pas de Q trein.

Aha, dat is de reden waarom je afwezig was, ik vroeg het me al af. Ik zit nog volop in de Q-trein en haak niet zo snel af.

Het grootste probleem waar ze voor staan is volgens mij: hoe overtuig je een volkomen gehypnotiseerde massa van de schuld van Obama, Hillary e.a.? Hoe kun je de publieke perceptie zo bewegen dat 'justice' ook daadwerkelijk massaal gezien zal worden als dat? Ze hebben alles al en zullen volgens mij 60% of meer nooit publiekelijk bekend maken (zoals bijv. die satanische pedovoren-shit).

Waar ze de massa hopelijk wel van kunnen overtuigen is corruptie en ondermijning van democratische processen - en misschien zelfs ook nog mensenhandel. Het Q-team voert m.i. oorlog op 3 verschllende niveaus:

- kinetische oorlogsvoering, bijv. de raketaanvallen op Syrie.
- informatieoorlogsvoering, bijv. door de #MeToo-campagne om de beerput van Hollywood open te trekken en de schandalen rondom Oxfam, Rode Kruis, VN etc.
- culturele oorlogsvoering, bijv. door de recente ommeslag die Kanye West heeft gemaakt.

Alle drie hebben ze met elkaar gemeen dat ze de publieke perceptie proberen te beinvloeden, wat in het Engels 'Overton window' wordt genoemd.

11 nov. 2018 is de einddatum van deze operatie, maar voor die tijd moeten er allang flinke stappen worden gezet richting 'justice' - de midterms vinden immers plaats op 6 november. En over publieke perceptie gesproken: de Dems hebben geen schijn van kans als het Amerikaanse volk overtuigd kan worden van de diepte van hun morele verdorvenheid, corruptie en criminaliteit.

We gaan dus een hete zomer tegemoet, wat mij betreft geen twijfel over mogelijk. Heb geduld en Trust The Plan!

Mike

Ik heb ook te veel van leer getrokken bij mijn ouders. Ze geloven het dus niet. Ik heb echter de datum aangepast aan 11 nov en gezegd dat het dan allemaal rond is.

Ik hoop echt dat Hillary op haar neus gaat. En dat dan de gehele zaak doorrolt naar Europa.

Dorothé

@godsgeschenk

WakkerWorden heeft een plaatje gemaakt en bij vistaprint een beker, petje en kaartjes besteld.

Het plaatje staat op QNL

Kom anders een keer langs op QNL voor een praatje en het plaatje :)

We zijn nog een klein groepje van circa 10 NLers daar.

Ik hoop echt dat Hillary op haar neus gaat. En dat dan de gehele zaak doorrolt naar Europa.

Jazeker gaat dat gebeuren! Q-post van 30 april:

WHY IS THE EU / OTHERS PRESSING TO REMAIN IN THE DEAL?
Think logically.
France & Germany came to the WH for the sole purpose of pressing POTUS to remain in the deal.

De EU wordt meegenomen in de Iran-deal. Merkel en Macron (en anderen) hangen!

Mike

Corsi op snelheid 1.5x op YT is een tijd besparing :) Ik ben het eens met 247 en Corsi dat donaties niet zijn waar Q op doelde.

Corsi volgt Q "weer". Ik ben het niet eens met Corsi wat zijn recente aggresieve tweets en het blocken van mensen: het verdeelt de gemeenschap!

Ik deel zijn ongeduld :) maar ik geef Q tot 11 Nov 2018 :)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan