Erg gave video over de goddelijkheid van Q:
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft Trump de SOTU al gegeven : https://t.me/stormypatriotjoe21/9071
Topic is sowieso oud, evenals WWG1WGA!. Is tegenwoordig The Great Awakening.Kan topic titel niet veranderd worden naar Q / Anon ipv Qanon, daar dit laatste niet bestaat, enkel in de gedachten van MSM
OkTopic is sowieso oud, evenals WWG1WGA!. Is tegenwoordig The Great Awakening.
Mike
En zie bij de links onder noot 52Zat na.a.v een melding van Google even te kijken naar de notering van de website kwam ik dit tegen
QAnon - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Lees onder het kopje Nederland
Ook in Nederland groeide de aandacht voor de QAnon-beweging. De ideeën van de beweging werden vanaf november 2017 in Nederland vermoedelijk geïntroduceerd op de professioneel opgezette complotwebsite Ella'Ster*.[51] Ze werden vanaf 2018 verder verspreid op websites en sociale-media-accounts als Fatsforum, Dotcom.radio, Dutch Patriots en QAnon Nederland.
Hier het fragment waarnaar verwezen wordt in het artikel, t/m 44:22:
?t=2438
Nergens zegt hij dat MH17 en MH370 een en hetzelfde vliegtuig zijn, zoals wordt beweerd in het artikel. Wel zegt hij dat Maleisie nooit de zwarte doos heeft mogen onderzoeken en dat de schuldvraag op politieke wijze is beantwoord door het JIT en niet op basis van waterdicht bewijs.
Overigens heb ik de theorie dat MH17 en MH370 1 zouden kunnen zijn hier wel gelanceerd:
MH370 ‘verdween’ in maart 2014 en volgens de mediaberichten was het zeer waarschijnlijk dat het vliegtuig ergens op de bodem van de oceaan lag. Daar is ook veelvuldig gezocht, maar zonder resultaat. Zou hier een soortgeijke truc zijn uitgehaald? Men schiet het vliegtuig neer boven de oceaan, alle inzittenden komen om, deze worden vervolgens op sterk water gezet en in ‘MH17’ geplaatst, opnieuw een drone. De werkelijke MH17 wordt radiografisch naar een andere plaats geleid, bijv. een hangaar, waar de passagiers worden vermoord (dit kan ook tijdens 9/11 zijn gebeurd met de passagiers van Flight 11/175).
Mike