QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Ging er vanuit dat dat duidelijk was, aangezien een échte sterke vrouw (communicatief gezien met name) sporadisch voorkomt

Over vrouwen en communicatief gesproken: ik maak te vaak mee dat vrouwen uit het niets over iets beginnen en weliswaar de context in hun hoofd hebben zitten, maar deze niet uitspreken. Het ene moment ben je over iets aan het spreken, het andere moment reageren ze vanuit een totaal andere context waar je niet op wordt voorbereid. Ik zie dat bij jou ook terug, vandaar dat ik je hier ook op wijs.

Mike

Daar kan ik wel inkomen Mike. Om het even bij mij persoonlijk te houden: Ik zit veel 'in mijn hoofd', na te denken en soms zelfs te malen over zaken. Kans is aanwezig dat meer vrouwen dit doen ;). In dit geval dacht ik oprecht dat de link duidelijk was. De grap is dat ik nog dacht; 'Moet ik even haar naam erbij zetten?' Maar die vond ik zo 1,2,3 niet terug, dus dacht ik 'ach het is wel duidelijk dat ik haar bedoel, de enige vrouw waar recent iets over is gepost in positieve zin.'

Maar je hebt inderdaad een goed punt en ik ga er op letten.

Ik zit veel ‘in mijn hoofd’, na te denken en soms zelfs te malen over zaken. Kans is aanwezig dat meer vrouwen dit doen ;).

Zeer herkenbaar...

Mike

Mike

Over hem ging het dus o.a. de laatste tijd - Destroying the Illusion (Jordan Sather) die nog steeds volop aan boord is aan van de Q-trein:

Mike

I like this guy. Vertelt het goed en gaat niet in verdediging, is heel nuchter. Om eerlijk te zijn, ik vind Alex Jones een blaaskaak. Heb denk ik nog niet 1 video van hem helemaal uit kunnen kijken. Wel jammer van Anti School, die vond ik altijd wel aangenaam.

Om eerlijk te zijn, ik vind Alex Jones een blaaskaak. Heb denk ik nog niet 1 video van hem helemaal uit kunnen kijken. Wel jammer van Anti School, die vond ik altijd wel aangenaam.

Helemaal me eens. Is mij ook niet gelukt om een video van hem uit te kijken, van Corsi ook niet trouwens. En ik ga Isaac Green vast een beetje missen.....

Ask yourself, WHY?

Het antwoord is eenvoudig. De Q community wordt te groot en vormt een regelrechte bedreiging voor de gevestigde orde en elke actie zal averechts uitpakken en de beweging enkel groter en sterker maken.

Tim

Nieuwe analyse van Neonrevolt:

https://www.neonrevolt.com/2018/05/14/witness-protection-for-noname-itsafraid-newq-qanon-greatawakening/

Tim

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan