QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Update van SpaceShot76:

Tibo, ik ben er nu eindelijk uit waarom jouw YT-videolinks altijd dat uitgerekte formaat hebben i.p.v. wat je bijv. ziet in de bovenstaande videolink met het juiste formaat.

Wat ik doe is de video laten spelen en dan de URL in de adresbalk kopieren. Als ik echter dezelfde video neem en met de rechtermuisknop op de video zelf gebruik maak van de mogelijkheid om de video-URL te kopieren en deze vervolgens in deze post plak krijg ik een andere URL en ziet de video er ineens zo uit:

De WordPress-software kan kennelijk met deze code niet goed overweg en embedt dan de video in uitgestrekt formaat. Voortaan dus de URL kopieren in de adresbalk en niet right-clicken op de video zelf.

Mike

Update van TAATV:

En als ik met de rechtermuis op de video zelf de URL kopieer en deze link hier plak ziet het er wederom vervormd uit:

Mike

Mike, maak jij nog samenvattingen voor the Iconoclast?
Ik mis ze al een tijdje…..

Ik sta eigenlijk op het punt om er weer 1 te schrijven...

Mike

Dustin Nemos met een video waarin hij voorspelt dat er een aantal false flags aan zit te komen die zullen worden toegeschreven aan de negatieve invloed van Q:

Dat voorspelde ik al toen die pakketbommen afgingen in Texas. 6 x BOOM in de Q-posts en ook 6 bommen. Ze zullen Q blijven wegzetten als een verspreider van 'complottheorien' en toekomstige aanslagen gaan toeschrijven aan Q. Dit is de enige manier waarop ze Q mainstream kunnen maken op een negatieve manier.

Mike

Ook Sainted Anon heeft te maken met vreemde audioproblemen:

En ook hij heeft geen goed woord over voor de verrader en parasiet Jerome Corsi.

Mike

In de video van Sainted Anon zie je een gedeelte van onderstaande video van Michael Trimm van 15 mei, waarin Trimm gehakt maakt van Corsi en Seaman:

Mike

Update van JIT - kennis is macht en in de alternatieve wereld menen ze ook een monopolie op kennis te hebben:

En kijk, Tim, als ik de URL kopieer en plak die ik verkrijg via de rechter muisknop, dan ziet het er zo uit:

Mike

David Wilcock over de vete tussen Q en AJ/Corsi:

Valt me niet tegen wat die Wilcock allemaal te zeggen heeft...

Mike

Nieuwe update van mij naar Dan (The Iconoclast):

Here's how dangerous social media are and why Obama's Net Neutrality Act had to go:

When Congress ended Obama's 2015 Net Neutrality Act in mid-December 2017, they put a stop to an act which ensured government control ("regulation") of the internet against "hate speech". This act exempted social media platforms such as Facebook, Twitter, Google and the like, who for the last three years have been cracking down on "hate speech" (which oddly only seemed to affect the political right). Try getting a rightwing point of view when you Google controversial political topics nowadays, it's an impossibility (which is why I use DuckDuckGo instead). These platforms act as an extension of the government and Trump and his team put a stop to this Orwellian "neutrality" and ensured real internet neutrality. That doesn't mean we're now free to do and say as we please without getting censored or shadowbanned, but at least there's now a legal framework to do something against these injustices.

Of all the social media platforms, Facebook is arguably the worst. This evil company even wanted to put their own satellites in space, so the globalist cabal could have their own communication network without being monitored by the NSA and other surveillance agencies. It would also enable the cabal to monitor, analyze and categorize all social media users from space and create a Chinese-style social credit system. How creepy is that? Luckily the white hats have been on to these people for a number of years and they have sabotaged the launch of SpaceX rockets containing these satellites and will continue to do so. This is why Zuckerberg has now started his own space company. This adds another meaning to Trump's Space Force, doesn't it?

Knowledge is power, as the old saying goes. QAnon is providing knowledge we never before had access to on an almost daily basis and completely for free. Not only does this rub the cabal the wrong way, but certain alternative news outlets as well, who see their viewership/readership dwindling as the group of Q followers is growing worldwide. We've already seen mainstream news articles painting QAnon as a "conspiracy theory" (yawn), but now we're increasingly seeing QAnon getting attacked from within the group of rightwing patriots who voted for Trump. Since these alternative outlets have been spouting "conspiracy theories" for years they can't use the same slur, so their buzzword is now "psy ops". Q is a "psy ops", or a "LARP". What both the mainstream and alternative nay-sayers have in common is that they are pissed that they're no longer the sole source of information and knowledge, that we are now all Q. If they were able to put aside their huge egos they'd recognize we're all in tis together, but unfortunately these individuals have not passed the character test and are doubling down on their claims that Q is fake.

To do away with the accusations once and for all, Q has posted several pics taken from slightly different angles as pics previously posted by Q, thus proving that we're still dealing with the same Q as before. Probably the most convincing evidence are pics taken from inside Airforce One on Nov. 9, 2017, while President Trump was undertaking his 12-day Asia trip. This was also in Q's infancy (the first Q post appeared on Oct. 28, 2017). But of course the detractors are going to say that Q had been compromised from the very beginning (without ever explaining how these pics could possibly have been taken from inside the presidential plane). Let them say what they will, they've exposed themselves for who they really are and we can now focus on those millions of patriots that still trust the plan, of whom I am one.

Moving on, the Q team posted a pic of an expensive presidential pen and some official paper, remember? Since this is not the first time this has happened and this usually signifies an Executive Order (EO) the cabal thought Trump had already signed an EO to have various UNREDACTED documents released which they had been stonewalling and the day after (last Saturday) there was a high school shooting in Texas, as well as a shooting incident at one of Trump's golf clubs. We're still waiting for that EO, but Trump did officially order a DOJ investigation into FBI spying into the Trump campaign. After more than a year of saying there's zero evidence for this, the MSM (NYT and others) now all of a sudden ADMIT there was a spy operation going on called Crossfire Hurricane (prompting some YouTubers to dub the Hillary investigation Bearded Toothless Hag, after the same Rolling Stones song). But hey, they did it to PROTECT Trump from those evil Ruskies who were interfering in the 2016 presidential elections. Sure they did. They're done for. And I called it months before in my article for your mag! Proud of me yet?

So expect more false flags, as we're now over the target. This is also the only way for the MSM to make QAnon mainstream and put this movement in a negative light. I already wrote that when the Texas package bombs happened there were six of them, corresponding with the six BOOMS in the Q posts. I predict that the next few FF attacks will be pinned on pimply-faced "incels" (involuntary celibates) with no life, other than the countless hours they spend on online games and message boards such as 4chan and 8chan, exposing themselves to "far-right conspiracy theories" which "undermine our democracy". The media is already pushing this narrative.

QAnon will be mentioned in the pamphlets and social media posts of these "gamefags" and calls will be made for these anonymous boards to be shut down, if only for the fact that they continuously use the word "fag", which as we all know is "problematic" due to its "homophobic" nature. Oh, and gun control will be pushed too, of course. Q has already warned us that the attacks will only intensify and will come from 'all sides'. So brace yourself, because the hammer is about to fall. Or, as Q puts it: Now comes the pain.

Mike

Update van de altijd geniale IPOT:

Tim, dat is de URL van de adresbalk. En dit is de URL via de rechtermuisknop, die er vervormd uitziet:

Mike

Tim, dat is de URL van de adresbalk. En dit is de URL via de rechtermuisknop, die er vervormd uitziet:

De 1e keer had ik het al begrepen, Mike.
Echter gaat het het enkel op als je de gehele video wilt plaatsen en niet vanaf een bepaald tijdstip o.i.d.

Tim

Nieuwe update van mij naar Dan (The Iconoclast):

Bedankt, Mike. Met behulp heb ik deze zo goed als mogelijk vertaald voor de Nederlandse lezers:

Hier is hoe gevaarlijk sociale media zijn en waarom Obama's Net Neutrality Act moest gaan:

Toen het Congres medio december 2017 een einde maakte aan de Net Neutrality Act 2015 van Obama, maakten ze een einde aan een wet die de controle van de overheid ('regulering') van het internet tegen 'haatzaaien' garandeerde. Social media-platforms zoals Facebook, Twitter, Google e.d., die de laatste drie jaar "haatdragende taal" (die vreemd genoeg alleen het politieke rechts leek te raken) aan de laars lapten, werden door deze wet vrijgesteld. Het proberen te verkrijgen van een rechts standpunt is met Google's controversiële politieke onderwerpen van tegenwoordig, een onmogelijkheid (dat is waarom ik DuckDuckGo
gebruik in plaats daarvan). Deze platforms fungeren als verlengstuk van de overheid en Trump en zijn team hebben deze Orwelliaanse 'neutraliteit' een halt toegeroepen en gezorgd voor echte internetneutraliteit. Dat betekent niet dat we nu vrij zijn om te doen en te zeggen wat we willen zonder gecensureerd of geschaduwd te worden, maar er is nu in ieder geval een wettelijk kader om iets tegen deze onrechtvaardigheden te doen.

Van alle social media platforms is Facebook waarschijnlijk de slechtste. Dit kwaadaardige bedrijf wilde zelfs hun eigen satellieten in de ruimte plaatsen, zodat de globalistische cabal een eigen communicatienetwerk kon hebben zonder gecontroleerd te worden door de NSA en andere bewakingsagentschappen. Het zou ook de cabal in staat stellen om alle social media gebruikers vanuit de ruimte te monitoren, analyseren en categoriseren en een Chinees-achtige stijl van sociaal krediet systeem te creëren. Hoe griezelig is dat? Gelukkig hebben de witte hoeden al een aantal jaren hun aandacht op deze mensen gericht en hebben ze de lancering van SpaceX-raketten met deze satellieten gesaboteerd en zullen ze dat blijven doen. Daarom is Zuckerberg nu een eigen ruimtevaartbedrijf gestart. Dit geeft een andere betekenis toe aan Trump's Space Force, nietwaar?

Kennis is macht, zoals het oude gezegde luidt. QAnon levert bijna dagelijks en volledig gratis kennis waar we voorheen geen toegang toe hadden. Niet alleen zet dit de cabal op het verkeerde been ,maar ook zien sommige alternatieve nieuwskanalen hun kijkers/lezerspubliek afnemen naarmate de groep Q-aanhangers wereldwijd groeit. We hebben al gezien dat het mainstream nieuws artikelen van QAnon afdoet als een "samenzwering theorie" (gaap), maar nu zien we steeds meer dat QAnon wordt aangevallen vanuit de groep van rechtse patriotten die stemden voor Trump. Aangezien deze alternatieve afzetkanalen al jaren "samenzweringstheorieën" spuien, kunnen ze niet meer dezelfde smet gebruiken, dus hun modewoord is nu "psy op". Q is een "psy op", of een "LARP"(Live Action Role Player). Wat zowel de mainstream als alternatieve ontkenners gemeen hebben, is dat ze boos zijn dat ze niet langer de enige bron van informatie en kennis zijn, want we zijn nu allemaal Q. Als ze in staat waren om hun enorme ego's opzij te zetten zouden ze erkennen dat we allemaal samen in deze zijn, maar helaas zijn deze individuen niet geslaagd voor de karaktertest en verdubbelen ze hun beweringen dat Q nep is.

Om de beschuldigingen voor eens en altijd weg te nemen, heeft Q verschillende foto's geplaatst die lichtjes verschillen en vanuit andere hoeken zijn genomen als eerder door Q geplaatste foto's, om zo te bewijzen dat wij nog steeds met dezelfde Q als voorheen te maken hebben. De meest overtuigende bewijzen zijn waarschijnlijk de foto's die op 9 november 2017 binnen Airforce One zijn genomen, terwijl President Trump zijn 12-daagse Asia trip maakte. Toen stond Q nog in de kinderschoenen (de eerste Q post verscheen op 28 oktober 2017). Maar natuurlijk zullen de tegenstanders zeggen dat Q vanaf het allereerste begin gecompromitteerd was (zonder ooit uit te leggen hoe deze foto's eventueel van binnen het presidentiële vliegtuig genomen hadden kunnen worden). Laat ze zeggen wat ze willen, ze hebben zichzelf blootgegeven voor wie ze werkelijk zijn en we kunnen ons nu richten op die miljoenen patriotten die nog steeds vertrouwen op het plan, van wie ik er een ben.

Resumerend, het Q-team plaatste een afbeelding van een dure presidentiële pen en wat officieel papier, herinner je dat? Aangezien dit niet de eerste keer is dat dit is gebeurd en dit gewoonlijk een Uitvoerend Order (EO) betreft, dacht de cabal dat Trump reeds een EO ondertekend had om diverse nog gesloten documenten te laten vrijgeven die zij geblokkeerd hadden en de dag erna (vorige zaterdag) was er een schietpartij op de middelbare school in Texas, evenals een schietincident bij één van de golfclubs van Trump. We wachten nog steeds op die EO, maar Trump gaf officieel opdracht tot een DOJ-onderzoek naar de spionage van de FBI in de Trump-campagne. Na meer dan een jaar dit te beweren en nu blijkt dat hier geen enkel bewijs voor is, gooien de MSM (NYT en anderen) het nu op een andere boeg en plotseling was er een spionageoperatie gaande genaamd Crossfire Hurricane (die sommige YouTubers ertoe aanzette om het Hillary-onderzoek Bearded Toothless Hag te noemen, naar hetzelfde nummer van Rolling Stones). Maar ja, ze deden dit om Trump te beschermen tegen de kwaadaardige Russen die zich bemoeiden met de presidentsverkiezingen van 2016. Natuurlijk deden ze dat. Ze zijn klaar. En ik zei het al maanden eerder in mijn artikel voor jullie magazine! Trots op mij nu?

Verwacht dus meer valse vlaggen, want we zijn nu het doel. Dit is ook de enige manier voor de MSM om QAnon mainstream te maken en deze beweging in een negatief daglicht te stellen. Ik schreef dit al met het Texas pakketbommen gebeuren, wat er zes waren, corresponderend met de zes BOOMS in de Q-posten. Ik voorspel dat de volgende FF-aanvallen zullen worden gerelateerd aan de anons en gamers (onvrijwillige celibaten) zonder leven, behalve de talloze uren die ze besteden aan online games en messageboards zoals 4chan en 8chan, die zichzelf blootstellen aan "extreem-rechtse samenzweringstheorieën" die "onze democratie ondermijnen". De media dringen al aan op dit verhaal.

QAnon zal vermeld worden in de pamfletten en sociale mediaberichten van deze "gamefags" en er zal gevraagd worden om deze anonieme boards te sluiten, al was het maar voor het feit dat ze voortdurend het woord "fag" gebruiken, dat zoals we allemaal weten "problematisch" is omwille van zijn "homofobe" karakter. Oh, en de wapencontrole zal er natuurlijk ook door worden geduwd. Q heeft ons al gewaarschuwd dat de aanvallen alleen maar zullen toenemen en van 'alle kanten' zullen komen. Zet jezelf dus schrap, want de hamer staat op het punt te vallen. Of, zoals Q het verwoordt: Nu komt de pijn.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

Tim

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan