Bill Smith is zeer stellig in zijn nieuwe video - EyeTheSpy is fake. Maar dat was hij eerder ook over o.a. Tracy Beanz en over Timothy Holmseth. De algemeen geaccepteerde uitleg over Beanz is dat ze er in is geluisd (of is dat omdat ze een vrouw is en ze a.g.v. mannelijke 'chivalry' (hoffelijkheid) wordt gespaard?). Bill Smith moest uiteindelijk zijn woorden terugnemen over Timothy Holmseth en erkennen dat hij wel degelijk 'based legit' is.
Hieruit maak ik op dat Smith nogal snel klaar staat met zijn meningen en weinig tot geen grijs gebied erkent tussen zwart en wit. Ik waardeer zijn stelligheid zeer (het zit ook een beetje in mijn karakter) maar mijn levenservaring heeft mij ook geleerd dat ik soms noodgedwongen op mijn schreden moet terugkeren en achteraf erkennen dat ik iets of iemand niet goed genoeg heb ingeschat. Geen probleem, we zin allemaal mensen en dus feilbaar, maar het lijkt me verstandig om Bill Smith dus niet meteen op zijn woord te geloven.
Tegelijkertijd kan Smith natuurlijk ook volkomen gelijk hebben. De tijd zal het leren. Zodra EyeTheSpy zich tegen Q gaat keren ben ik er klaar mee. Na het zien van Michael Trimm's uiteenzetting (dank hiervoor, Tim!) ben ik echter meer dan bereid om ETS het voordeel van de twijfel te geven.
In onderstaande video van Bill Smith vermeldt hij ook
deze uiteenzetting van SerialBrain2, die van mening is dat zo'n beetje ALLES behalve QAnon een 'psy op' is, waaronder niet alleen ETS maar ook de arrestatie van Tommy Robinson. Maar ook daar moeten we de deur niet meteen dicht gooien en op een kier houden, want: stranger things have happened.
Hoe dan ook, de informatie is hier beschikbaar. Doe er mee wat je wil en trek je eigen conclusies.
Mike