QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Thanks Mike en Cozzy!

Bijzonder helder en realistisch geformuleerd en zo ongeveer alles wat jullie hier beschrijven komt aan bod in deze geweldige video van Michael Trimm, waarin hij vragen aan en antwoorden van Eye of Spy behandelt en zelf zijn visie deelt.

Dit zijn de categorieën:

Q / Trump
Clowns
History
Health
Wikileaks
Pizzagate
Secret Space Program

Als het goed is begint deze video op 25.36:

?t=1536

Tim

Bill Smith is zeer stellig in zijn nieuwe video - EyeTheSpy is fake. Maar dat was hij eerder ook over o.a. Tracy Beanz en over Timothy Holmseth. De algemeen geaccepteerde uitleg over Beanz is dat ze er in is geluisd (of is dat omdat ze een vrouw is en ze a.g.v. mannelijke 'chivalry' (hoffelijkheid) wordt gespaard?). Bill Smith moest uiteindelijk zijn woorden terugnemen over Timothy Holmseth en erkennen dat hij wel degelijk 'based legit' is.

Hieruit maak ik op dat Smith nogal snel klaar staat met zijn meningen en weinig tot geen grijs gebied erkent tussen zwart en wit. Ik waardeer zijn stelligheid zeer (het zit ook een beetje in mijn karakter) maar mijn levenservaring heeft mij ook geleerd dat ik soms noodgedwongen op mijn schreden moet terugkeren en achteraf erkennen dat ik iets of iemand niet goed genoeg heb ingeschat. Geen probleem, we zin allemaal mensen en dus feilbaar, maar het lijkt me verstandig om Bill Smith dus niet meteen op zijn woord te geloven.

Tegelijkertijd kan Smith natuurlijk ook volkomen gelijk hebben. De tijd zal het leren. Zodra EyeTheSpy zich tegen Q gaat keren ben ik er klaar mee. Na het zien van Michael Trimm's uiteenzetting (dank hiervoor, Tim!) ben ik echter meer dan bereid om ETS het voordeel van de twijfel te geven.

In onderstaande video van Bill Smith vermeldt hij ook deze uiteenzetting van SerialBrain2, die van mening is dat zo'n beetje ALLES behalve QAnon een 'psy op' is, waaronder niet alleen ETS maar ook de arrestatie van Tommy Robinson. Maar ook daar moeten we de deur niet meteen dicht gooien en op een kier houden, want: stranger things have happened.

Hoe dan ook, de informatie is hier beschikbaar. Doe er mee wat je wil en trek je eigen conclusies.

Mike

Als ik ook nog eens dit soort van tweets onder ogen krijg, dan ben ik eerder geneigd de kant van Bill Smith hierin te volgen.

Over de arrestatie van Tommy Robinson heb ik vanaf het begin al een vreemd intuïtief gevoel gehad en kon daarom ook de petitie niet tekenen. Dit gevoel is sindsdien niet veranderd.

Nieuwe update naar Dan (The Iconoclast):

This is the part I left out of the Salvage article but should have kept in there:

Meanwhile, Julian Assange has been issued an Ecuadorian diplomatic passport and there’s talk of him receiving a presidential pardon. Will he be joining Trump’s war room?

According to that EyeTheSpy guy on Twitter, Assange was extracted as far back as December. This is why I originally mentioned it in my piece, I had picked up rumors to that effect as well. The reason I scrapped it is because they were just that - rumors. I wanted the content of my article to be 100% factually correct, which is good journalistic practice but I'm now still kicking myself for not including it anyway.

Expect Assange to testify before Congress on June 11. June 12 will be the North Korea summit. This is now referred to as The Flood, since they're going to flood the MSM with such big events that they will have no other option but to cover things as they are occurring, without being able to spin events in any way due to their nature and speed. Also part of The Flood is the IG report coming out any day now and a LIVESTREAM of the Senate Judiciary Committee's treatment of the report's findings is planned for Tuesday the 5th, thus completely bypassing the MSM!

Exciting stuff ahead. But there's always a chance EyeTheSpy is fake. We'll know very soon.

Mike

Exciting stuff ahead. But there’s always a chance EyeTheSpy is fake. We’ll know very soon.

11 juni, lijkt me.....ben benieuwd!

Nieuwe video van JIT:

In de laatste video van IPOT zagen we al een stukje hiervan, maar Craig laat gedurende de eerste 3,5 minuten meer zien van de beelden gemaakt door Vets for Child Rescue. Misselijkmakend hoe kinderen worden vastgehouden, misbruikt en vermoord in een ondergrondse burger naast een snelweg in Arizona, maar gelukkig komt het nu alsmaar meer uit.

Mike

Neonrevolt met een nieuw artikel:

https://www.neonrevolt.com/2018/06/01/the-morally-repugnant-elite-and-their-bad-juju-haiti-dr-humantrafficking-qanon-greatawakening/

Tim

Ook de anons zijn er nog niet uit of @EyeTheSpy en @BackChannel17 legitiem zijn:

https://8ch.net/qresearch/res/1587271.html#1587271

Tim

Uit de tekst van Neon Revolt:

Funny how I’m banned from Twitter, and EyeTheSpy is able to operate freely on a Cabal-operated platform… Wonder why?????

Tja, dat vroeg ik me dus ook al af!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan