Danzkij de laatste video van IPOT ben ik op onderstaande Twitter-draadjes van Louis McFadden gekomen. Fascinerend!
Allereerst de 'white rabbits':
In de topic 'De relatie tussen mensen en varkens' heb ik het jaren geleden uitgebreid gehad over blanken, albino's en recessieve genen. Let op deze tweets uit bovenstaand Twitter-draadje:
En zo kom ik weer terug bij mijn oorspronkelijke research, ingegeven door kritische zwarte onderzoekers omtrent de oorsprong van het blanke ras. Zij zijn van mening dat het blanke ras niet natuurlijk is en 6000 jaar geleden geceeerd is door Yakub (Vader Jacob). Dit zou een ras van albino's zijn, op basis van recessieve genen (vandaar ook rood haar en blond haar en blauwe ogen). Er zijn ook langgerekte schedels gevonden met...rood haar. Is dit een apart ras zonder empathie dat zich via selectieve bloedlijnen reeds duizenden jaren in stand houdt? Hebben zij het blanke ras gecreeerd om zich ongezien onder ons te kunnen begeven en ons te regeren als onze 'elite'? Alles komt ineens weer helemaal terug! Denk ook aan de BLANKE Kanaan (Kanaanieten) en de ROODHARIGE Ezau (Edomieten).
Een ander Twitter-draadje dat de moeite van het lezen waard is is deze over de maangodin Diana:
Let op de eerste tweet in het draadje, waarin hij schrijft:
Lucifer = Lucifera Diana. Yes, it's a female. You have been told lies/truth. That's how the deceiver and their kin work.
Dit beweer ik dus ook al jaren! Satan = vrouwelijk. Hoe vaak schrijf ik ook niet dat vrouwen de gevallenen zijn?
Ten slotte nog dit draadje, als uitsmuiter:
Mike