QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
En weer een nieuwe video van Justinformed Talk:

Houd Justinformed Talk goed in de gaten, Medusa, hij heeft m.i. de beste info over Snowden!

Mike

Ik hou hem in de gaten Mike. Heb voorlopig even een keuze gemaakt en volg nu alleen nog de Twitter van Lisa Mei Crowley, en de videokanalen van Justinformed Talk en Dustin Nemos. Alles volgen is too much, ik word daar erg onrustig van en ga er zelfs van dromen :-)

Hee Medusa, je moet wel wat harder worden, hoor. Hoe moet dat straks als die HRC-video uitkomt? En jij weet nota bene dat-ie uitgebracht gaat worden, dus jij kunt je psychologisch voorbereiden!

Mike

Hee Medusa, je moet wel wat harder worden, hoor. Hoe moet dat straks als die HRC-video uitkomt? En jij weet nota bene dat-ie uitgebracht gaat worden, dus jij kunt je psychologisch voorbereiden!

Het is meer de hoeveelheid aan info waar ik moeite mee heb en niet zozeer de inhoud. Als ik 6 youtubes heb gezien over Q zit de kop gewoon helemaal vol, haha ben ook geen 50 meer.

Oei, ik zie net boven in mijn scherm dat er 12 nieuwe berichten zijn van Q.
Werk aan de winkel dus weer ;-)

Lisa Mei Crowling:
2. Anons were speculating re: @realDonaldTrump's now-deleted tweet w/"XI XINPING" misspelled & re-tweeted w/"XI JINPING". Some believed it meant 3 XIs (roman numeral for 11) or 3/11 (Mar 11) thinking tomorrow will be BIG. Q's drop indicates 11:11 is key (military parade date?).

Ik heb geprobeerd je plaatje zichtbaar te maken, maar het is me niet gelukt. Doe me een lol en ga naar http://postimages.org/, upload je plaatje daar en kies vervolgens 'hotlink voor websites'. Je hebt me nl. bijzonder nieuwsgierig gemaakt!!!

Mike

Als het morgen gaat gebeuren, dan heeft het hier mee te maken:

https://truepundit.com/breaking-bombshell-nypd-blows-whistle-on-new-hillary-emails-money-laundering-sex-crimes-with-children-child-exploitation-pay-to-play-perjury/

Verhaal van 2 november 2016. Let op dit citaat:

New York Police Department detectives and prosecutors working an alleged underage sexting case against former Congressman Anthony Weiner have turned over a newly-found laptop he shared with wife Huma Abedin to the FBI with enough evidence “to put Hillary (Clinton) and her crew away for life,” NYPD sources told True Pundit.

Mike

Mocht het internet tijdelijk plat gaan dan gaan we een extra uitzending regelen via slog.nl radio

Ziggo:
Radio kanaal 918
TV kanaal 43 Tele2:
Radio digitaal
TV digitaal KPN, XS4ALL, Telfort (witte afstandsbediening)
TV 320 | Radio 780 Telfort en Edutel, Lijbrandt Telecom, Fiber.nl,
Stipte, Solcon (zwarte afstandsbediening )
TV 2156 | Radio 3166

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan