QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
De Telegraaf bericht zowaar over Kavanaugh en Rosenstein:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2606629/dag-van-de-waarheid-voor-kavanaugh-en-rosenstein

Mike

After an emotional day of testimony on Capitol Hill, a late Thursday report from Townhall citing a Senate insider reveals that Brett Kavanaugh has the votes to make it out of committee and will be confirmed on the floor for a seat on the U.S. Supreme Court. ZeroHedge

Q-update van JIT:

De aanval op Feinstein is ingezet n.a.v. deze rattenstreek naar Kavanaugh. Burn the witch!

Mike

So far zijn alle democraten tegen Kavanaugh, en blijven allemaal hameren op een FBI onderzoek. Alle GOP's voor. Thriller in realtime. Denk wel dat zelfs al wordt hij benoemd, hij wel aangeschoten wild is. Hoop voor hem dat ooit (liefst snel) uitkomt dat/hoe Ford gelogen heeft.

Laat me je uit de droom helpen, bastiaan. De Dems hebben standaard ADD (oh look, shiny thing!), dus hun aandachtsspanne is dat van een mug. Kijk naar de 'news cycle', elke week is het weer iets anders. Dat is hum psychologische zwakheid.

Beoordeel ze niet op basis van je eigen lange-termijngeheugen. Ze laten Kavanaugh net zo makkelijk los als dat ze zich in hem vastbijten. Het enige verschil.is dat ze binnenkort niet langer meer het nieuws beheersen. Their goose is cooked!

Mike

Je helpt mij niet uit de droom hoor. Ik zit live te kijken en zeg gewoon wat er gebeurt. My mind has been made up. Maar dat wil niet zeggen dat ze gaan stemmen zoals ik vind .

Ikzelf heb bewust niet gekeken, want dat vind ik soms zo vertekenend werken..Wel jammer want ik had het graag gevolgd. Maar mijn vertrouwen in Q is rotsvast, het is allang vastgelegd dat hij confirmed gaat worden..Ik vraag me vaak af of we niet gewoon allang geschiedenis zitten te kijken, dat dit allang is gebeurd en geregeld maar nu nog even voor de 'gewone mens'. Want tot nu toe gaat echt alles volgens plan! Ik ben blij, blij dat we een betere wereld gaan krijgen!

Ik ben daar nog niet van overtuigd. This is war en niet alle slagen zullen worden gewonnen. Al verwacht ik ook dat Kavenauagh zal worden aangesteld.

Een voorschotje op de komende actie, ... een voorschot op dotcom.radio van a.s. zondag.

http://gedachtenvoer.nl/q-anon-drops-october-enjoy-the-show-01-updates/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan