QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Kanye West was te gast bij Saturday Night Live, maar toen hij tegen de zin van de producers een MAGA-pet droeg verbraken ze de verbinding. Iemand heeft echter toch een opname gemaakt met een mobieltje:

Mike

https://www.neonrevolt.com/2018/10/02/redoctober-redemption-newq-qanon-greatawakening-neonrevolt/

Tim

Dat Q inmiddels steeds meer 'normies' bereikt, blijkt wel uit deze filmpjes van Jennifer Mac, die normaal gezien filmpjes maakt over 'raw food':

Mike

Op 24 september postte ik in dit draadje 4 delen van wat ik dacht dat het een 4-delige serie was (hadden ze zelf als zodanig aangekondigd) van Edge of Wonder over de Deep State. Er zijn sindsdien echter nog 2 heel interessante delen extra gemaakt:

Part 5:

Part 6:

Mike

Mike Bara laat aanvullend fotografisch bewijs zien dat JFK Jr. nog leeft en onderdeel uitmaakt van het Q-team:

Negeer zijn negativiteit naar zijn hond, zijn goedgelovigheid over 9/11 en zijn 'Ancient Aliens'-BS. Geen kanaal om te volgen als je het mij vraagt, maar wel zeer interessant m.b.t. het JFK Jr.-verhaal.

Mike

Update van TAATV:

Alles mislukt, dus de Deep State verlaagt zich nu tot terreur, bedreigingen en intimidatie.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan