QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
De term NPC komt uit de computergame wereld en betekent “non-player characters” (niet-speelbare-karakters), dat wil zeggen, karakters die worden beheerst door de artificieal intelligentie (AI) van het spel.

In getransponeerde termen wordt het begrip nu gebruikt om Politiek Correcte-mensen aan te duiden als zielloze verspreiders van voorgeprogrammeerde holle frases, die niet in staat zijn om persoonlijke posities in te nemen in politieke kwesties.

De NPC’s worden geïllustreerd als een variant van de oude 4-chan-memen Wojak, het mannetje met grijze kleur en gestippelde neus en mond.

De mensen die zich gekrenkt voelen door de memen hebben degenen die de beelden verspreiden beschuldigd van “het ontmenselijken” van links.

https://fenixx.org/2018/10/17/npcs-nieuwe-memen-die-links-doen-schamen/

Mike

De Amerikaanse radio-omroeper, Alex Jones, heeft een wedstrijd aangekondigd. Degene die erin slaagt het beste beeld rond de populaire zogeheten NPC-memo te creëren, wordt beloond met $ 10.000, wat overeenkomt met ongeveer 9.000 euro.

https://fenixx.org/2018/10/18/alex-jones-10-000-voor-de-beste-npc-meme/

Mike

Er is veel te doen rondom 'Red State Democrat' Claire McCaskill, dankzij de undercover-video's van Project Veritas:

Dit weerhoudt PV er echter niet van om een tweede video video uit te brengen:

En wederom is hier veel om te doen:

Mike

Dank Cozzy voor de filmpjes over time travelling. Q zegt: there are no coincidences... Ik denk al langer dat Trump een time traveller is, omdat het steeds lijkt alsof hij al weet wat er gaat gebeuren en of iets waar is of niet. Ook Q heeft al ongelofelijk veel voorspeld, maar dan niet zo dat het een paar dagen later gebeurt, maar soms een paar maanden later. Het feit dat Trump al langer wist dat Warren geen Cherokee bloed had en daar zo stellig over was vind ik ook al zo typisch.
Ik weet dat time travelling mogelijk is, we hebben daar gereedschap voor in onze hersenen. Ik heb een studie gevolgd bij Joe Dispenza,hersenwetenschapper, en die legt uit hoe het werkt in de hersenen. Je kunt door meditatie bereiken dat je in een sfeer komt waar er geen tijd en geen plaats meer is. Op die manier kun je dus ook op 2 plekken tegelijk zijn in de wereld, namelijk je lichaam op een plek en je geest op een andere plek. Het leger in de VS heeft veelvuldig gebruik gemaakt van deze mogelijkheid. Er werden mensen gerecruteerd die zeer spiritueel begaafd waren en deze mensen konden dus uit hun lichaam treden en geheime locaties bekijken in Rusland.
Ook werden hier kinderen nog steeds voor geronseld, en dmv mindcontrol opgeleid en gebruikt hiervoor.
Geen idee of het nog steeds zo is, zal vast wel.
Dus dat Trump al weet hoe het gaat lopen en volgens zijn voorkennis een script afdraait lijkt mij absoluut mogelijk!

Time travelling? Betekend dat dan dat de gebeurtenissen in feite al hebben plaatsgevonden (misschien in een ander tijdsvlak)? Ik kan me er niet zo heel veel bij voorstellen, maar sluit niets uit.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan