QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Tja, ik hang nogal aan het cognitieve. Liegen is liegen, verraad is verraad, niks spiritueels aan. En de oorlog die wordt gevoerd tegen de Deep State zal daarom worden uitgevochten in het cognitieve circuit, namelijk de (militaire ?) rechtbanken. Ik weet niet hoe je zo’n boodschap spiritueel kan overbrengen.

@bastiaan, laat ik vooropstellen dat ik jou en je bijdrages zeer waardeer. Ik heb je echter jaren geleden al eens gezegd dat je een spirituele component mist. Ik ben het 100% met tibo eens: dit is een spirituele eindstrijd tussen goed en kwaad. Het enkel op cognitief niveau bekijken en beleven van wat er gebeurt doet geen recht aan de diepte en complexiteit van wat er allemaal gaande is. Natuurlijk wordt het in militaire rechtbanken beslecht, maar daarmee suggereer je dat militairen geen spiritualiteit zouden hebben? Het tegendeel is waar, de patriots die hier achter zitten weten verdomd goed hoe het zit - op alle lagen!

Mike

Zeg me nog eens dat we niet in een spirituele oorlog verkeren. Na New York zien we deze absurde abortuswetten nu overal opduiken. Bekijk hier hoe een VROUWELIJKE politicus in Virginia doodleuk vertelt dat een VOLGROEIDE FOETUS wat haar betreft geaborteerd mag worden, ZELFS TOT AAN HET MOMENT VAN ONTSLUITING:

https://www.naturalnews.com/2019-01-31-virginia-democratic-governor-endorses-infanticide.html

Dit zijn KINDEROFFERS AAN BAAL/MOLOCH, onthoud dat goed!

Mike

Ik bedoel niet dat er niets spiritueels aan deze strijd zou zijn, integendeel zelfs. De krachten die aan het werk zijn, zijn zo immens slecht en duister... Echter, het uitvechten zal moeten gebeuren op het cognitieve niveau. Ik denk niet dat je iemand achter de tralies krijgt met iets anders dan een wet en de overtredingen daarvan. Dat is nu eenmaal het gevolg van de duale wereld waarin we leven.

Dan begrijpen we elkaar weer. Niet alleen moet het cognitief worden beslecht, maar ook nog eens 100% volgens de letter van de (grond)wet. Anders hadden ze dat hele zootje allang opgepakt en geexecuteerd. De massa moet echter zien hoe belangrijk de grondwet is en dat IEDEREEN zich eraan dient te houden, incl. Trump en de white hats. Zonder rechtsstaat heerst er anarchie en staat het volgende satanische misbruik van het systeem alweer om de hoek. Eigenlijk is ook dit spiritueel, want morele rechtschapenheid is wel degelijk een spirituele daad, de allerhoogste zelfs!

Mike

As heinous as New York’s new abortion law is, allowing for unborn babies to be legally murdered right up to the point of birth, it’s actually a whole lot worse than that.

After a careful reading of the law’s provisions, it’s clear that, in addition to legalizing abortion at any point during pregnancy, the changes to Section 4164 of New York’s Public Health Law also allow for babies to be aborted after they’re born – a form of murder known as infanticide.

https://www.newstarget.com/2019-01-30-new-york-democrats-just-legalized-murdering-children-who-survive-failed-abortions.html

Mike

@binc

Mooie uitwerking van de WWHWW vragen :)

Ik heb NOS hier gebruikt als paraplu-term om de fake MSM te duiden. Ik zou zeggen probeer het zelf eens in je omgeving. Nogmaals het is verbijsterend om dan waar te nemen hoe biased mensen zijn als het over Trump gaat. De polarisatie is enorm. Wij zitten nog wat ver weg maar in Amerika zijn er gezinnen die totaal uit elkaar zijn geslagen, mensen durven er amper voor uit te komen dat ze Trump supporter zijn. En Trump is weer een paraplu-term voor de strijd die gaande is. Het is echt Oorlog.
Met cognitief bedoel ik rationeel, aantoonbaar, met feiten. Bijvoorbeeld zo'n filmpje waarin Trump de vissen voert in Japan. Op de MSM wordt dan de helft vertoond, zodat het net lijkt alsof Trump een onverschillige lul is. Laat ze de rest van het filmpje zien of vertel het, zodat ze de leugen zelf kunnen waarnemen. Geef ze kruimeltjes om te ontwaken. Het gaat niet lukken door mensen te vertellen dat er een spirituele strijd gaande en dat babies aan Moloch worden geofferd. De waarheid is TE groot en bedreigend. Precies zoals Q zegt. People won't believe it.

En hoe het voelt ? Nou, Frustrerend. Of wil je liever dat ik 1 van de B's gebruik?

Eigenlijk is ook dit spiritueel, want morele rechtschapenheid is wel degelijk een spirituele daad, de allerhoogste zelfs!

Mede om dit argument stelde ik dus die vragen aan Bastiaan. Dat is exact mijn punt.
Lukt het niet om zijn boodschap over te brengen omdat hij op dit vlak nog niet spiritueel genoeg is? Dus ontkenning van dualiteit in jezelf en daarmee een besef van spiritualiteit in jezelf. Wanneer je hier niet over beschikt is het onmogelijk om andere mensen te bereiken en ze te overtuigen van het tegendeel. Daar Zit het stukje spiritualiteit.

Ik miste je post Bastiaan omdat ik zelf met tussenpozen aan het typen was. Als toevoeging wil ik aangeven dat ik heel goed snap dat het voor jou frustrerend moet zijn om iets niet overgebracht te krijgen waar je zelf voor staat. Kijk eens goed naar de vragen die ik je stelde. Wellicht kun je er iets mee zodat je niet neer zi gefrustreerd raakt na zo een discussie?

Binc, het vermogen of onvermogen om anderen spiituele inzichten te verschaffen is niet gekoppeld aan je eigen overtuigingen op dit gebied. Het heeft te maken met de staat van bewustzijn van je gesprekspartner. Jij kunt zelf volledig verlicht zijn, maar als de ander nog volop in het duister tast kom je bij die persoon niet binnen, ze kunnen de info op dat gebied gewoonweg niet aan.

Eergisteren nog probeerde ik een collega op het werk nog duidelijk te maken dat ieder mens gebaat is bij een vorm van spiritualiteit omdat dit cruciaal is voor een goed besef van goed en kwaad en dus je eigen moraliteit. Deze man heeft een typisch linkse, atheistische mening. Als Limburger is hij volop ondergedompeld geweest in het katholicisme en hij heeft dit verworpen. Hij schermde met namen als Stephen Hawkings en stond niet open voor mijn argument dat dergelijke 'wetenschap' evengoed een dogmatisch evangelie is. Ik ken nog iemand anders die uit een streng protestants milieu komt en dit ook verwerpt. Ook hij schermt met 'wetenschap' en beseft niet dat hij de ene religie voor de andere heeft ingeruild. Ik kom bij deze mensen never-nooit niet binnen, het zijn atheistische fundamentalisten.

We zien dit massaal terug bij de algehele weerstand tegen Trump. Al sla je deze mensen in het gezicht met bewijs van het tegendeel, de massahypnose is zo groot dat feiten er simpelweg niet toe doen, alleen meningen en gevoelens tellen nog. The Great Awakening zal hen idd volop in het gezicht slaan, nee beuken. Ze zullen een ruw ontwaken hebben en menigeen zal het psychologisch niet aan kunnen. Het zij zo, ondertussen doen we hier allemaal ons best om onszelf en anderen te informeren en meer kunnen we niet doen op dit moment.

Mike

Video door The Patriot Hour van de onlangs door bastiaan geposte Twitter-thread van Greg Rubini (zie vorige pagina):

Mike

Mike,

Ik snap wat je bedoeld te zeggen. En vaak lukt het idd ook niet.
In veel gevallen lukt het dus wel maar met een hele lange adem waarbij je je bewust zult moeten zijn van hoe je iets brengt. Kort gezegd, hou jezelf zo lang mogelijk van de domme!! Laat ze praten, luister en stel tegenvragen alvorens met argumenten te komen die je zelf heel helder hebt. Dat is een manier om in sommige situaties iemand naar zelfreflectie en een hoger niveau te krijgen. Toegegeven, het werkt niet altijd. Ik ga dingen niet ingewikkelder maken dan dat ze zijn. Dit is mijn cognitieve brein die op dat soort momenten de baas is en mensen probeert bewust te maken. Ik weet dat we allemaal ons best doen. Dat is ook zeker terug te lezen. En toegegeven, het valt niet altijd meeom alles te begrijpen en bij te houden. Ik ben het alleen niet met je eens dat het niet mogelijk is om meer te kunnen doen. Dat is momenteel mijn eigen ervaring dat dat dus wel kan.

Ik miste een belangrijk punt in je eerdere bericht over het bewustzijn van de persoon tegenover je. Dat is ook waar ik het over heb.
Bedoelen hetzelfde, ik liet mezelf alleen afleiden ?

Was overigens niet naar jou toe bedoeld; Ik bedoelde te zeggen: als jij energie wil steken in het trekken aan een dood paard, be my guest. Ik heb dat in het verleden al te vaak gedaan en heb daardoor belangrijke levenslessen geleerd. Bedenk ook dat ik in 2015 in het ziekenhuis ben beland en nog steeds rustig aan moet doen met mijn energiehuishouding.

Mike

Mijn ervaring is dat anderen proberen te overtuigen gelijk is aan water naar de zee dragen, dodelijk vermoeiend en het haalt niks uit.
Gewoon je ding doen, zelf een voorbeeld ZIJN, informatie delen..... en wie er mee resoneert dat zijn op dat moment jouw versterkers en jouw antennes tegelijk.
Wie een ander wil overtuigen van zijn/haar eigen opinie/zienswijze is eigenlijk te schijterig om ergens alleen voor te staan.

Ik bedoelde te zeggen: als jij energie wil steken in het trekken aan een dood paard, be my guest. Ik heb dat in het verleden al te vaak gedaan en heb daardoor belangrijke levenslessen geleerd.

Ik snap dat trekken aan een dood paard geen zin heeft. Heb ik zelf inmiddels ook geleerd. Je kan beter zelf de teugels in handen houden. Ik bedoelde mijn opmerking ook niet naar jou gericht. Waar het mij om gaat is dat het niet mijn bedoeling is anderen te overtuigen. Maar eerder interesse wekken bij mensen die bereikbaar zijn en open staan voor andere ideeen. Dat kunnen ook klagers zijn. Ik ga niet proberen anderen hopeloos te overtuigen. Maar
enigszins inlevingsvermogen in een ander kan geen kwaad. Daarna kun je altijd peilen of die persoon interesse heeft in de andere kant. Dat is wat anders dan overtuigen. Zo probeer ik het te zien. (Ik praat over een filosofische je in dit geval)

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan