Ik loop achter met twee verhalen die spelen op de achergrond. Naast mijn werk speelden er ook nog een Weston Price-congres en een belangrijk muziekoptreden dat veel voorbereiding vergde. Vanavond wil ik inlopen met tenminste 1 van de 2 verhalen, dat van wat Bernie van TAATV 'Groep B' noemt: Trump-aanhangers die Q niet volgen. De hysterie en selectieve verontwaardiging afkomstig van deze groep begint steeds irritanter te worden. Ik verwees gisteren al naar IPOT, die hier op een briljante manier op in ging in een video van gisteren vanaf dit punt:
?t=342
You're in the way. Zo is het maar net! En het meest irritant is wel Ann Coulter, velen vermoeden dan ook dat zij eigenlijk Deep State is:
Of dit ook werkelijk zo is weet ik eerlijk gezegd niet. Ik denk eigenlijk dat Groep B essentiele info mist waarover Groep A (Q-volger) wel beschikt en de kloof tussen beide groepen wordt steeds groter. Vincent James (Red Elephants) behoort ook tot Groep B. Deze lui baseren zich teveel op wat er zich aan de voorkant voordoet, het poppenspel dat opgevoerd wordt om de Deep State en de media te misleiden. Zij weten niet wat het is om te vertrouwen op Het Plan, want zij zijn niet op de hoogte van welk plan dan ook. Ik zie veel angst en hyperemotionaliteit bij deze groep en het begint nu echt irritant te worden. De scheiding der rode zee wordt alsmaar duidelijker!
Mike