QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
McAllister TV - Watergate was PedoGate:

https://fionabarnett.org/2018/06/08/watergate-was-pedogate/

Mike

https://www.neonrevolt.com/2019/03/01/the-forerunners-of-freedom-on-g-greatawakening-and-why-dissenter-is-a-revolutionary-platform-qanon-greatawakening-group/

Tim

Uit de recente stortvloed van Q-posts is dit m.i. zeer relevant:

Wij dachten vorig jaar dat het helemaal loos zou gaan. March Madness. April showers. 11-11. 2018 will be glorious. Nu weten we dat dit bedoeld was om:

- De Deep State en media op het verkeerde been te zetten en hen zoveel mogelijk kruit te laten verschieten.
- Ons op het verkeerde been te zetten om onze 'instant gratification'-mentaliteit op de proef te stellen en om 'fake MAGA' en 'PAYtriots' te ontmaskeren.

Niemand had kunnen vermoeden dat dit allemaal pas een jaar later waarheid zou worden. qanon-europe is nu niet meer actief (misschien leest hij nog mee), maar hoe vaak hebben we niet gezien dat hij ongeduldig werd en 'trust the plan' steeds meer een uitdaging voor hem werd?

Het is deze hyperemotionaliteit (een VROUWELIJKE eigenschap) die getuigt van weinig strategisch inzicht en het daarbij horende geduld. Geen wonder dat hij zich opstelde als een 'white knight' zodra een vrouwelijk forumlid ging janken toen ze door mij op haar nummer werd gezet, hij is een onverbeterlijke beta!

Idem met Cozzy, die nu zijn donaties heeft stopgezet. In de onvergetelijke woorden van IPOT: you're in the way. March Madness staat er nu echt aan te komen, gevolgd door April showers. 2019 is het jaar waarin alles loos gaat, omdat eerst alle verkeerde mensen verwijderd en vervangen moesten worden binnen het DOJ en de FBI en ook de rechterlijke macht. Alle poppetjes zijn op de juiste plek gebracht en het wordt tijd om nu serieus de tegenaanval in te zetten. Tegenover de hysterische emoties van de DS komen nu bikkelharde feiten te staan, we gaan het allergrootste politieke schandaal in de geschiedenis meemaken. De mannen worden van de jongens gecheiden en het is goed om te zien dat ook hier op dit forum een noodzakelijke schifting plaatsvindt!

Mike

Ik ben niet helemaal bij met lezen. Loop een dikke week achter. Ik zie dat er veel gebeurd is en ik een hoop gemist heb. Forumleden die vertrokken zijn?

Wat is er allemaal gebeurd hier afgelopen week? Gabrielle die uit haar dak ging vanwege aliens en nu weg is vanwege een discussie?

Ik zie dat er veel gebeurd is en ik een hoop gemist heb. Forumleden die vertrokken zijn?

Wat is er allemaal gebeurd hier afgelopen week? Gabrielle die uit haar dak ging vanwege aliens en nu weg is vanwege een discussie?

Exact. Een vrouw die niet tegen kritiek kan en twee 'mannen' die meenden haar te moeten bijstaan. Ach ja, shit happens.

Mike

Vrouwen kunnen niet discussieren. Als de argumenten op zijn, rest alleen nog slachtofferschap. Als dat niet werkt, censuur. Als dat niet werkt, weglopen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.551
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan