QAnon

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tibo
  • Startdatum Startdatum
Normaal voorbehouden aan Tibo, maar aangezien SpaceShot76 in zijn laatste video stelt dat wij onderstaande video van And We Know MOETEN kijken zet ik hem hier maar neer:

Of ik de decodes van SerialBain2 moet geloven valt nog te bezien. Zoals gewoonlijk twijfel ik hieraan, vooral de conclusie dat de brand in de Notre Dame een white hat-operatie zou zijn is wat mij betreft uiterst dubieus.

Mike

Zoals gewoonlijk twijfel ik hieraan, vooral de conclusie dat de brand in de Notre Dame een white hat-operatie zou zijn is wat mij betreft uiterst dubieus.

Heb net gekeken en was ook erg verbaasd over deze conclusie (toen had ik jouw reactie nog niet gelezen). Black smoke bij 9-11 zou staan voor Black Hats en white smoke bij de Notre Dame voor White Hats (?????).

Het is niet de eerste keer dat mij het gevoel bekruipt dat die SB2 een, laten we zeggen, ietwat overactieve verbeelding heeft.

Mike

Ja, dat misschien wel Johnny, maar het ligt naar mijn idee echt niet in de lijn van Q en de White Hats om zulke dingen te doen....

Nee, die zijn juist voor behoud van cultureel erfgoed! Welk doel zou het in de fik zetten van een eeuwenoude kathedraal hebben? Rebranding? Dat is juist wat de progressievelingen doen. Er staan al architecten klaar om er een foeilelijk gebouw van te maken dat 'inclusiviteit' moet gaan uitstralen!

Mike

Nee, die zijn juist voor behoud van cultureel erfgoed! Welk doel zou het in de fik zetten van een eeuwenoude kathedraal hebben? Rebranding? Dat is juist wat de progressievelingen doen. Er staan al architecten klaar om er een foeilelijk gebouw van te maken dat ‘inclusiviteit’ moet gaan uitstralen!

Vanwege de satanische activiteiten die daar in de kelder plaatsvonden?
De rijke lui stonden toch ook meteen te wapperen met miljoenen? Blijkbaar hebben ze veel voor het behoud van de ND over.

Normaal voorbehouden aan Tibo

Volgens mij heb ik hier geen privileges :-)

Vanwege de satanische activiteiten die daar in de kelder plaatsvonden?

Idem met de branden van Epstein eiland en Comet ping pong. Het lijkt op reinigen d.m.v. uitroken.

Tim

https://qanonnederland.wordpress.com/2019/04/29/snelle-links-naar-agt-international-en-clinton-foundation-schandaal-delen-i-t-m-xiii/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.556
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan