Ik op 13 september 2013 in de Syrie-topic over 9/11:
Het eerste vliegtuig dat zich in de North Tower boorde was geen passagiersvliegtuig. Het gat in deze toren was daarvoor te klein en bovendien is de inslag gefilmd door de twee Franse Naudet-broers, die op die dag een docu aan het filmen waren over brandweermannen in New York. Uit analyses van die beelden blijkt dat vlak voordat het vliegtuig zich in de toren boort er een ontsteking plaatsvindt, te zien aan een vlam. Dit is naar alle waarschijnlijkheid een onbemand gevechtsvliegtuig (drone) geweest dat een kruisraket afvuurde vlak voor de inslag.
Officieel was het echter Flight 11. De twee vluchten die betrokken zijn bij de aanvallen op de Twin Towers, Flight 11 en Flight 175, vertrokken allebei vanaf Logan Airport in Boston. Vraag jezelf af hoe slim het is van de ‘kapers’ om een vliegtuig te nemen dat vanaf Boston naar New York vliegt, met alle risico’s om tussentijds onderschept te worden. Bovendien behoort de ‘security’ van dat vliegveld tot dezelfde Israelische (!) firma die ook de beveiliging deed van het treinstation in Madrid en de metro in Londen, waar respectievelijk op 11 maart 2004 en op 7 juli 2005 ‘terroristische aanslagen’ plaatsvonden.
Wat heeft men dan gedaan met de passagiers en het vliegtuig? Interessant is dat uit de passagierslijsten van beide vluchten blijkt dat beide vliegtuigen maar half vol zaten. De meest voor de hand liggende verklaring is dan ook dat de passagiers van Flight 11 naar dezelfde gate werden geleid als de passagiers van Flight 175. Zo heb je maar 1 vliegtuig (Flight 175) dat meteen helemaal vol zit. Flight 11 wordt daarmee een fantoomvlucht, die nooit vanaf Logan Aiprort is vertrokken, maar in plaats daarvan boorde zich dus een gevechtsvliegtuig met een raket in de North Tower. Dit was het lokkertje voor de pers. De bedoeling was dat de grote vuurshow in de South Tower nog moest komen en uitgebreid gefilmd en herhaald moest worden door de media.
Terwijl de media al lang en breed is gearriveerd en de North Tower nog nasmeult zien we vervolgens een passagiersvliegtuig (Flight 175) zich in een hoek van de South Tower boren, waarbij het merendeel van de kerosine buiten het gebouw explodeert in een gigantische vuurbal. Dit levert spectaculaire televisie op, met een groot psychologisch schokeffect tot gevolg (daarom wordt een dergelijke operatie in militaire kringen een ‘psy op’, pyschological operation, genoemd).
Hierin beschrijf ik mijn theorie hoe er van 2 vluchten (Flight 11 en 175) 1 zou kunnen zijn gemaakt. Er vonden die dag oefeningen plaats die exact hetzelfde scenario naspeelden, een patroon dat we vaker zien bij 'false flags' (denk o.a. aan 7/7 in 2005 in Londen). Zou Flight 11/175 over de oceaan geleid zijn en vervolgens neergeschoten als onderdeel van die oefeningen, met passagiers erin? De drone boordevol explosieven was naar alle waarchijnlijkheid volledig onbemand en deze moest zorgen voor het spectaculaire vuurwerk dat we in de filmbeelden zien toen dit vliegtuig zich in de South Tower boorde.
Wat heeft dit met MH17/370 te maken? MH370 'verdween' in maart 2014 en volgens de mediaberichten was het zeer waarschijnlijk dat het vliegtuig ergens op de bodem van de oceaan lag. Daar is ook veelvuldig gezocht, maar zonder resultaat. Zou hier een soortgeijke truc zijn uitgehaald? Men schiet het vliegtuig neer boven de oceaan, alle inzittenden komen om, deze worden vervolgens op sterk water gezet en in 'MH17' geplaatst, opnieuw een drone. De werkelijke MH17 wordt radiografisch naar een andere plaats geleid, bijv. een hangaar, waar de passagiers worden vermoord (dit kan ook tijdens 9/11 zijn gebeurd met de passagiers van Flight 11/175).
Colloquial, jij kent mensen die de overblijfselen van hun nabestaanden hebben teruggekregen. Zijn deze nog herkenbaar of denken de nabestaanden enkel dat dit hun dierbaren zijn? Zoals eerder gezegd, de beelden in die video liegen niet. Er is daar geen vers lijk te bekennen, het zijn allemaal Aziaten en er zitten nauwelijks kinderen tussen. De overblijfselen die de nabestaanden die jij kent hebben ontvangen hebben daar niet op de grond gelegen op de rampplek in Donbass, zoveel is zeker!
Mike